Gå til innhold

Barnevernet: innsikt i sin foresattes sak


Anbefalte innlegg

Når jeg var liten ble min mor tipset om til barnevernet for alkoholproblemer. BV henla saken uten og se på den. Hadde de sjekket dette opp hadde de reddet tre små barn fra  fra ett liv i helvette med en psykotisk og alkoholisert mor.

 

Så mitt spørsmål er som ett av disse tre barna: jeg ønsker så sterkt og konfrontere BV men mangler både penger og kunnskap om hvor å begynne. Hvor mye innsikt har jeg rett på i saken mot min mor når jeg var en av de tre fornermede?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dolg_313 skrev (9 timer siden):

Når jeg var liten ble min mor tipset om til barnevernet for alkoholproblemer. BV henla saken uten og se på den. Hadde de sjekket dette opp hadde de reddet tre små barn fra  fra ett liv i helvette med en psykotisk og alkoholisert mor.

 

Så mitt spørsmål er som ett av disse tre barna: jeg ønsker så sterkt og konfrontere BV men mangler både penger og kunnskap om hvor å begynne. Hvor mye innsikt har jeg rett på i saken mot min mor når jeg var en av de tre fornermede?

Jeg tror du bør lage en ny tråd under kategorien Juss. Du får mer praktisk hjelp der med tanke på saken din og hvilken rettigheter du har. Dette forumet (Politikk og samfunn) fungerer bedre hvis du vil diskutere barnevernet eller ønsker å få tips til å legge frem en politisk sak. Det kan likevel være lurt å la denne tråden ligge, i tilfelle du får noen gode tips fra dette forumet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...