Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Menn er forskjellige og kvinner er forskjellige og det er mange mulige årsaker som kan være i sving her.

  1. Kjemien dere i mellom.
  2. Bruk av kondom (noe som bør gjøres for å unngå seksuelt overførbare sykdommer og graviditet), som kan sette ned følsomtheten.
  3. Har han kommet nylig enten av av å stimulere seg selv eller at han har fått en sugetur/håndjobb først f.eks.
  4. Kroppens mest erotiske organ er hjernen, så om de er mentalt slitne/trøtte så kan det være en medvirkende faktor.
  5. Hva er det man tenner mest på, f.eks meg så fungerer "vaniljesex ok" ut, men å dra inn kinky elementer som jeg tenner ekstra på, da blir det fort "ohhlaaaaalaaaaaa". 😛
  6. etc
  7. og enda flere muligheter.

Men at du er "løs/slapp der nede" er nok ikke faktoren ei eller "for våt". Vagina har muskler og de trekker seg sammen, vagina vil kunne utvide seg ganske mye i diameter + litt i lengden når jenta er kåt, men det gjør den bare mottakelig for "flere størrelser" av ting som evt man kjører på med inn der.  Prøv f.eks bare med en pekefinger, det holder som regel og man kjenner at kjeden koser med fingeren.

Men du kan jo selvsagt jevnlig drive med knipeøvelser der nede, dette vil trene opp muskulaturen din og få flere potensielle fordeler. For det første så kan du lettere styre hvor "stramt" han skal føle deg under samleie. Men du vil også få bedre seksuell nytelse selv + at du vil for fremtiden også få bedre kontroll på andre potensielle problemer som f.eks inkontinens, selv om bare dråper når man ler kraftig etc.

Så tren knipeøvelser og så ikke da det innpå deg. Selv om de ikke kommer når de penetrerer så kan man f.eks gå over etterpå til annet, håndjobb, blowjob eller kombo. Kanskje du + den du har sex med kunne tenke seg analsex også. Prat sammen og forsk ut på det dere begge liger.

 

Lenke til kommentar
Gjest fa8ad...c2e
Zimon skrev (1 time siden):

Menn er forskjellige og kvinner er forskjellige og det er mange mulige årsaker som kan være i sving her.

  1. Kjemien dere i mellom.
  2. Bruk av kondom (noe som bør gjøres for å unngå seksuelt overførbare sykdommer og graviditet), som kan sette ned følsomtheten.
  3. Har han kommet nylig enten av av å stimulere seg selv eller at han har fått en sugetur/håndjobb først f.eks.
  4. Kroppens mest erotiske organ er hjernen, så om de er mentalt slitne/trøtte så kan det være en medvirkende faktor.
  5. Hva er det man tenner mest på, f.eks meg så fungerer "vaniljesex ok" ut, men å dra inn kinky elementer som jeg tenner ekstra på, da blir det fort "ohhlaaaaalaaaaaa". 😛
  6. etc
  7. og enda flere muligheter.

Men at du er "løs/slapp der nede" er nok ikke faktoren ei eller "for våt". Vagina har muskler og de trekker seg sammen, vagina vil kunne utvide seg ganske mye i diameter + litt i lengden når jenta er kåt, men det gjør den bare mottakelig for "flere størrelser" av ting som evt man kjører på med inn der.  Prøv f.eks bare med en pekefinger, det holder som regel og man kjenner at kjeden koser med fingeren.

Men du kan jo selvsagt jevnlig drive med knipeøvelser der nede, dette vil trene opp muskulaturen din og få flere potensielle fordeler. For det første så kan du lettere styre hvor "stramt" han skal føle deg under samleie. Men du vil også få bedre seksuell nytelse selv + at du vil for fremtiden også få bedre kontroll på andre potensielle problemer som f.eks inkontinens, selv om bare dråper når man ler kraftig etc.

Så tren knipeøvelser og så ikke da det innpå deg. Selv om de ikke kommer når de penetrerer så kan man f.eks gå over etterpå til annet, håndjobb, blowjob eller kombo. Kanskje du + den du har sex med kunne tenke seg analsex også. Prat sammen og forsk ut på det dere begge liger.

 

At du er mann og skriver dette.... Det var faktisk ganske fint å lese. De fleste menn eier ikke kunnskap om kvinnens underliv og mange menn går rundt og mener/tror at om en kvinne er vid så er det fordi hun har pult for mange menn, og det florerer så sykt mange myter om kvinnekroppen og underlivet vårt. Kudos til deg og takk for at du er du!!! 

Har ikke så mer å tilføye annet enn at noen menn runker også med death grip og det blir da umulig for dem å komme i en skjede. Der finnes jo ingen skjede som kan sammenlignes med høyre hånda, akkurat som at ingen tunge kan gi samme stimuli på klitoris som en vibrator. Sannsynligheten for at det er noe som er galt med deg, trådstarter, er veldig liten. Snakk med mannen om det, kanskje han trenger en viss type stimuli for å nå orgasme. Å si at kvinnen er for vid eller at mannen sin pikk er for liten er ikke svaret på problemet, man skal ikke fordele skyld i dette tilfellet men finne frem til en løsning sammen som ikke påvirker sexlivet negativt. Gå frem uten å shame hverandres kropp. 

Anonymous poster hash: fa8ad...c2e

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest fa8ad...c2e skrev (På 16.11.2020 den 11.12):

At du er mann og skriver dette.... Det var faktisk ganske fint å lese. De fleste menn eier ikke kunnskap om kvinnens underliv og mange menn går rundt og mener/tror at om en kvinne er vid så er det fordi hun har pult for mange menn, og det florerer så sykt mange myter om kvinnekroppen og underlivet vårt. Kudos til deg og takk for at du er du!!! 

 

Jeg tror nok dette er feil og vet bare du som projiserer. Det er vel ytterst få mennesker som faktisk er så uinformerte. Jeg kjenner mange menn og jeg er en mann. Jeg har hatt mange samtaler med forskjellige menn vdr forskjellige tema vdr kvinnfolk og sex. Jeg tror ikke at jeg noensinne har hørt noen påstå at løse fitter kommer av at en puler mye. Tanken er jo latterlig.

Kanskje barn kan gå rundt med slike forestillinger. Altså typ tenåringer som har null peiling eller sunn forståelse av kropp når det gjelder begge kjønn. 

Nå har vi åpenbart forskjellige perspektiver da vi er forskjellige kjønn. Jeg kan ikke vite av erfaring hvordan menn er og jeg er åpen for at jeg muligens ikke representerer normen da jeg har liten forståelse for at kvinner f.eks blir utsatt for så mye dickpics osv. Hvis det faktisk er sånn at majoriteten av menn sender random bilder til random kvinner så er det åpenbart noe jeg ikke klarer å identifisere meg meg - selv om jeg er en sunn mann som er seksuelt aktiv og kåt bortimot 24/7.

Jeg tror kanskje alderen til både deg og TS er relevant for dette. Når det gjelder TS; Vi blir alle mer selvsikre med alderen og vi får en bedre forståelse av oss selv, kroppen vår og det motsatte kjønn. Når det gjelder ereksjon og orgasme hos oss menn så handler det veldig mye om selvtillit. Det er vanskelig å komme om en er usikker på om den andre har det bra. Vi lever i et ganske merkelig samfunn med en del kunstige og usunne holdninger (i min mening). Menn blir foret med at de skal gjøre hele jobben og at man til enhver tid skal være en fantastisk elsker som får kvinnen til å hyle, grine og sprute uten at hun i nevneverdig grad deltar. Man skal ikke objektifisere og ta for seg. Men det er på mange måter nettopp det man skal. Naturen må ta over og man må unngå å tenke for mye. Sex er noe som i stor grad går av seg selv og hvis man overtenker så ødelegger man for seg selv.

For min del kommer jeg alltid. Og det er som oftest jeg som sørger for min orgasme. Jeg kjenner kroppen min og jeg nyter sex somregel uten en masse baktanker som kjører i bakgrunnen. Det var ikke alltid sånn. Det var en tid som ung der jeg også var usikker og trodde at min oppgave var å gjøre hele jobben for kvinnen. De fleste sexpartnere jeg hadde på den tiden var selv usikre og uvitende så de nesten bare lå der mens jeg måtte finne ut av monteringsanvisningene på egen hånd. Da ble jeg av og til stresset og det var ikke alltid jeg fullførte meg selv.

Mitt tips er å ikke tenke så mye på dette. Iallefall ikke på det fysiske med at det er noe galt med deg for det er det ikke. Det er kvinner som kan få meg til å komme uten stimuli på pikken så det handler ofte mer om det psykiske enn det fysiske. Tenk heller over hvordan du deltar. Er du passiv eller aktiv? Nyter du sex eller ligger du mye å tenker på hva som skjer? Slapp av, nyt og signaliser din nytelse til partneren så vil resten "komme" av seg selv ;)

Endret av Corp Por
Lenke til kommentar
Gjest 4303d...c1d
Corp Por skrev (31 minutter siden):

Jeg tror nok dette er feil og vet bare du som projiserer. Det er vel ytterst få mennesker som faktisk er så uinformerte. Jeg kjenner mange menn og jeg er en mann. Jeg har hatt mange samtaler med forskjellige menn vdr forskjellige tema vdr kvinnfolk og sex. Jeg tror ikke at jeg noensinne har hørt noen påstå at løse fitter kommer av at en puler mye. Tanken er jo latterlig.

Kanskje barn kan gå rundt med slike forestillinger. Altså typ tenåringer som har null peiling eller sunn forståelse av kropp når det gjelder begge kjønn. 

Beklager, men jeg projiserer ingenting. Jeg snakker ut ifra egen erfaring og jeg har dessverre møtt voksne menn som har trodd på de mange mytene om kvinnens underliv, blant annet det kjente "er hun for vid så har hun pult for mange". Jeg fikk spørsmål om hvor mange jeg hadde hatt sex med ettersom jeg var vid, og at kanskje jeg ikke burde ha så mye sex. News flash idiot, jeg er kåt som et uvær og det renner av fitta, selvfølgelig er jeg vid! Det ble med den ene gangen for å si det sånn, men han trodde ikke på meg når jeg forklarte hvordan skjeden til kvinner fungerer..... Han var på det tidspunktet 28 år. Har også fått andre kommentarer, men trenger ikke ramse opp alle her. :) 

Grunnen til at du ikke har hørt disse kommentarene er jo fordi du er mann, greit at du tydeligvis har snakket med dine kompiser om sex men man sier da sjeldent alt. Jeg har selv hørt mye rart, og jeg har også venninner som har hørt mye og fått stygge kommentarer. Igjen, av voksne menn. Så nei, det er ikke feil at mange mangler kunnskap. Det betyr dog ikke at alle mangler det, så les det jeg skriver slik det skal leses. :) Det er alltid befriende å møte menn som har litt peiling. Og menn som tror på deg, du tror jo åpenbart ikke på meg men det er jo ditt problem.... 

Anonymous poster hash: 4303d...c1d

Lenke til kommentar

Vi vanker åpenbart i veldig forskjellig miljø 😆 jeg har jobba på gulvet og blitt venner og godt kjent med mange forskjellige typer fra lavpannede motorfreaker til "booksmart" akademikere. Jeg tror allikevel aldri jeg har møtt noen SÅ dumme 😆 så jeg nekter å tro at det representerer "de fleste menn". Vi er tross alt kjent for at de fleste av oss vier ganske heftige mengder med ressurser til å tilegne oss info om mus. Både hvordan de funker og hvordan en skal få 😆.

Om noen har sagt slikt handler det antagelig om passiv aggresjon og det blir sagt for å såre eller forsvare. At mange føler seg truet av andres seksualitet er ingen hemmelighet og begge kjønn sier mye rart for å trykke den andre ned.

Lenke til kommentar
Gjest e9f33...2f5

Personlig har jeg relasjonsproblemer fra barndommen, og klarer aldri å slappe nok av til at jeg kan komme i ei dame. Jeg har prøvd mye, og lenge - men blir til slutt såpass sår at jeg bare må avslutte. Runker jeg meg selv, ved siden av dama klarer jeg så vidt det er å komme. Men det krever utrolig mye energi fra min del, at det er direkte flaut. Og flere av mine tidligere kjærester har dessverre tenkt at det er noe feil med dem. 

Jeg tror for mange menn, er første gang man har sex litt utfordrende - man må lære å kjenne hverandre. Og det blir bedre om man gjør det gjentatte ganger med samme partner. Noen trenger mer tid. Personlig føles det bedre jo flere ganger jeg har sex med samme partner. Men dessverre er jeg singel, og hyppig sex med samme dame - da skjer det veldig ofte at hu får følelser for meg. Og da backer jeg ut. 

Eksen min var også ganske vid og åpen, så jeg opplevde lite friksjon. Men hu var våt. Noe jeg likte. Jeg syns det kan være minst like godt som de som er trange. Eksen (som var vid) klarte å knipe igjen litt, slik at jeg kjente at hu presset mot kuken. Jeg likte det i grunn, for da kunne jeg bare "kjøre på" som jeg ville. Med de som er trange, er jeg alltid litt mer forsiktig fordi jeg det har skjedd at jeg har skadet dem litt, at de har begynt å blø - og at jeg har presset meg for langt inn. (Litt stor kuk :p)

Men alle er forskjellige, også nedentil. Både hvor våt man blir, hvor trang man er. Jeg tenker at dette har ikke så mye å si - at man skal være fornøyd med den man er. Jeg vet det finnes noen kuler man kan ha i vagina for å trene opp muskulaturen. Men jeg tror nok bare du har vært litt uheldig med dem du har ligget med til nå. Husk at også alkohol kan ha en effekt på gutter, jeg sliter mye mer med å komme (selv når jeg runker alene) etter å ha drukket.

Anonymous poster hash: e9f33...2f5

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...