Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tenker sjelden på  å se dato før jeg drikker noe av alkohol, spesielt om det er uåpnet, i dag så jeg tilfeldigvis på..

Men har to 2liters kartonger, (akkurat som sånne 3 litere med vin i sånne folie poser) bare at dette er ferdigblandet mojito da, og de er fremdeles forseglet og uåpnet.

Men så tilfeldigvis at de var ca et år over dato..de ble kjøpt i februarr så har tyddligvis vært ute av dato når jeg kjøpte de..samme det.. Men hva gjør at disse har kort dato?

Kunne skjønt om det var  melkeprodukter i det eller noe.  Har to dooleys flasker her, den ene har 5 år på seg  og den andre har ikke dato  engang.

 

Men til saken, er det fremdeles/kan dette være drikkbart enda? Siden det er uåpnet og det ikke har vært åpnet  eller hatt myetemperatur forskjeller.

Jeg trenger ikke tips til annet og drikke osv.. 

Det er ikke til meg men kanskje ei venninne sosom ikke ra noe alkoholsalg i dag. (Vi er begge over 20, bare så ingen tror noe annet..er utrolig hvafolk klarer å koke sammen av mistanker og drit)

  sååå, jeg lurer altså kun på hva folk tror/vet eller helst har av erfaring om noen tilfeldigvis har det.

 

God  hælj
 

*(Sorry for eventuelle skrivefeil)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...