Gå til innhold

Vervelink for YouGov spørreundersøkelser


andr3as

Anbefalte innlegg

https://yougov.no/refer/1oIrvdqjfWFvsqZmJQZ2qQ/

Jeg er medlem i flere spørreundersøkelses paneler og jeg mener at dette er den siden som betaler best i Norge , bruker mindre enn 30 minutter i uken og tjener 200 kr i måneden som jeg kan kjøpe gavekort for.

Bruk gjerne vervelinken min da får jeg 200 poeng (ca 25 kr)

Hvis det er noen spørsmål så kan jeg enten svare her i tråden eller på pm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 11/14/2020 at 2:51 PM, WeirdFace said:

Hvor mange sånne spørreundersøkelser er man nødt til å svare på, før man kan få gavekort på 200 kroner? 

Jeg vil si ca 15 stykker som tar omtrent 2 timer totalt, dette er omtrent hva jeg får på en måned. Det vil da utgjøre omtrent 200 kr (hvis jeg venter med å løse inn poengene til jeg har nok til det største gavekortet på 500 kr.)

Lenke til kommentar
andr3as skrev (På 15.11.2020 den 18.10):

Jeg vil si ca 15 stykker som tar omtrent 2 timer totalt, dette er omtrent hva jeg får på en måned. Det vil da utgjøre omtrent 200 kr (hvis jeg venter med å løse inn poengene til jeg har nok til det største gavekortet på 500 kr.)

Men de aller fleste spørreundersøkelsene er vel bare verdt "25 poeng" her, eller "50 poeng" der. 

Så det tar vel hundre år, før man klarer å samle opp nok poeng for å få gavekortene... 

Lenke til kommentar
5 hours ago, WeirdFace said:

Men de aller fleste spørreundersøkelsene er vel bare verdt "25 poeng" her, eller "50 poeng" der. 

Så det tar vel hundre år, før man klarer å samle opp nok poeng for å få gavekortene... 

Det varierer kanskje hva slags undersøkelser den enkelte får, og hva man svarer hvis jeg ikke er relevant i en undersøkelse så avsluttes den tidlig og jeg får lite poeng. Jeg ser at mange av mine er på 75 og 100 poeng. I oversikten så har jeg tjent 2175 poeng siste måned siden 19. oktober og hvis jeg løser inn det største gavekortet på 500 kr for 4000 poeng så utgjør de 2175 poengene 272 kroner på en måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...