Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler meg delt i to💔


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne som har innledet et seksuelt forhold med min tidligere kollega. Vi har forskjellig kulturell bakgrunn og det er ca 10 års aldersforskjell i mellom oss. Han er yngst. 

Tiltrekningen er der i mellom oss. Men er usikker på om jeg ønsker å fortsette relasjonen. Mye fordi jeg opplever at han forventer litt mye av meg. 

Har inntrykk av at han forventer at jeg skal være gudinne i sengen og at det står på meg at han skal få en god opplevelse i sengen. Dette resulterer i at jeg føler at alt ansvaret ligger på meg og at jeg får prestasjonsangst. 

Jeg gruer meg litt til neste gang vi møtes og lurer på om jeg bare skal avlyse det. 

Er det jeg som tenker for mye? Bør jeg konfrontere han med dette over melding eller ta det ansikt til ansikt? 

En del av meg har lyst på han, en annen del av meg sier nei. Jeg er sliten nå. 

 

Hva bør jeg gjøre? 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Taurean skrev (5 minutter siden):

Høres ut som du har funnet deg en psykopat, eller i hvert fall en med psykopatiske tendenser.

...eller en som har ‘forelsket’ seg i idéen om en ‘Cougar’, en eldre kvinne, som skal være dominant, allvitende om sex og ta ham til stadig bye høyder.

 

Supernovastar skrev (1 time siden):

Hva bør jeg gjøre? 

Vær tro mot deg selv og ikke gjør noe som du ikke føler er riktig for deg. På noen plan er det sikkert godt å bli ‘tilbedt’ men hvis totalen for deg med deres forhold havner i minus...  Kommunikasjon er første bud. Om du får til å formulere for deg selv hvordan du opplever forholdet dere imellom, bør du fortelle ham om det. Og hva du ønsker deg. Ikke godt (for oss) å si hva slags respons du får da...
 

Kan godt være jeg tar feil men kanskje ikke..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
NoBo skrev (7 timer siden):

...eller en som har ‘forelsket’ seg i idéen om en ‘Cougar’, en eldre kvinne, som skal være dominant, allvitende om sex og ta ham til stadig bye høyder.

 

Vær tro mot deg selv og ikke gjør noe som du ikke føler er riktig for deg. På noen plan er det sikkert godt å bli ‘tilbedt’ men hvis totalen for deg med deres forhold havner i minus...  Kommunikasjon er første bud. Om du får til å formulere for deg selv hvordan du opplever forholdet dere imellom, bør du fortelle ham om det. Og hva du ønsker deg. Ikke godt (for oss) å si hva slags respons du får da...
 

Kan godt være jeg tar feil men kanskje ikke..?

TS her. Takk for mange gode råd. 

Er enig i at han har en seksuell fantasi om at jeg har masse erfaring og kan ta han med til nye høyder. 

Samtidig så har han nok trodd at jg er litt yngre enn det jeg er. 

Men jeg tror ikke at han er psykopat. Det skal mye til for å få den diagnosen. Mulig han har noen trekk, men jeg kjenner han ikke så godt enda. 

 

Lenke til kommentar
Supernovastar skrev (20 timer siden):

Bør jeg konfrontere han med dette over melding eller ta det ansikt til ansikt? 

Du bør vel konfrontere han ja.

Og hvis du ikke stoler nok på han eller ikke bør stole nok på han til å gjøre det ansikt til ansikt så vet jeg ikke hvor sunn denne relasjonen egentlig er. Du virker ganske usikker, hvorfor vet jeg ikke (men har mine mistanker), men om noen gjør deg usikker hele tiden – snakk om det, fungerer ikke det: Forlat han?

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...