Gå til innhold

Lagertrøbbel gjorde at mange Elkjøp-kunder ikke fikk Xbox Series X på lanseringsdagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Største problemet er mange kjøper de kun for å selge det overpris på finn burde vært ulovlig da det er ulovlig med konsert billetter.

Men jeg mener det er bortkastet før xbox kommer med 2 tb intern og ekstern lagringplass.

For er vel fremdeles litt tidlig. Er usikker når xbox slim kommer. Pleier å være 1 år etter første release.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

 

LMH1 skrev (10 minutter siden):

Største problemet er mange kjøper de kun for å selge det overpris på finn burde vært ulovlig da det er ulovlig med konsert billetter.

Men jeg mener det er bortkastet før xbox kommer med 2 tb intern og ekstern lagringplass.

For er vel fremdeles litt tidlig. Er usikker når xbox slim kommer. Pleier å være 1 år etter første release.

Ville ikke forventet slim versjoner før minst 2-4 år frem i tid. PS4 Slim kom 3 år etter PS4. Ca. samme med Xbox One S.

I tillegg til dette så er prosessorarkitekturen såpass ny fortsatt at det skal mye til at den blir såpass forbedret at de kan lage en mindre versjon med mindre kjøling.

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar
Mookie skrev (25 minutter siden):

Samme her. Elkjøp og komplett blir omtalt overalt. INGEN nevner at Power ikke har klart å sende ut en eneste Xbox Series X eller S til kundene som har forhåndsbestilt/Betalt. Det er Power som burde stå i alle overskrifter da deres kundeopplevelse er dårligst av dem alle!!!!

Står det at "ordren klargjøres for sending" når dere sjekker ordrestatus på Power.no?

Lenke til kommentar

Fikk varsel om at posten har fått mottatt informasjon om sendingen kl 20:48 i går kveld. Fortsatt ikke blitt oppdatert. Jeg fikk bekreftet bestilling 09:01 22/09 og betalte for prioritert postpakke.

Kundeservice har til tider vært frekke samt gitt ulike svar. Rett og slett løyet om at varen var sendt. Noen fikk faktisk beskjed om at pakken allerede var på postkontoret, men at de ikke kunne gi ut sporingsnummer før 10/11.

Endret av OyvindLille
manglet et ord.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
27 minutes ago, SverreLøk said:

Står det at "ordren klargjøres for sending" når dere sjekker ordrestatus på Power.no?

Ikke hos meg ihvertfall. Står bom stille på ‘din ordre er mottatt’. Tidligere sto det ‘forventet lagerdato 10.11.2020’, men den ble borte i går.

Står din på ‘klargjøres for sending’, da? Har du mottatt samme tekstmeldingen i morges?

Endret av Steve0
Lenke til kommentar
Steve0 skrev (Akkurat nå):

Ikke hos meg ihvertfall. Står bom stille på ‘din ordre er mottatt’. Tidligere sto det ‘forventet lagerdato 10.11.2020’, men den ble borte i går.

Står din på ‘klargjøres for sending’, da? Har du mottatt samme tekstmeldingen i morges?

Har ikke bestilt Xbox Series x dessverre, prøver bare å forstå meg på systemet til Power.

Min PS5-ordre ble oppdatert til "ordre klargjøres for sending" for noen dager siden selv om Power fortsatt ikke har fått konsollene på lager enda, og de er ikke forventet inn på lager før 19.11.20.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte kl 09.02, fortsatt ikke fått, og fikk også info on sendingen kl 20.48 i går kveld. Kan være tilfeldig at vi har nøyaktig samme tidspunkt for utsending av post info, men mistenker de har sendt ut postmeldinger for resten av de konsollene de har (og planer om å sende ut).

Når jeg snakket med kundeservice i går sa de jeg skulle ha fått den i går, men at de ikke hadde sendt den. Problemet er at dette får null konsekvenser for Elkjøp (unntatt kanskje et par refunderte fraktkostnader). Det er uansett veldig dårlig håndtert av Elkjøp. De er store og burde klare sende ut varer på release når de har tatt betalt halvannen måned tidligere.

Lenke til kommentar
ZnakeByte skrev (29 minutter siden):

 De er store og burde klare sende ut varer på release når de har tatt betalt halvannen måned tidligere.

Om de har varen på lager*

Orden på lageret*

Ikke får problemer med data*

Osv.

Det er mye som kan gå galt, slik vi ser her, selv om det er en større butikk.

Lenke til kommentar
30 minutes ago, SverreLøk said:

Min PS5-ordre ble oppdatert til "ordre klargjøres for sending" for noen dager siden selv om Power fortsatt ikke har fått konsollene på lager enda, og de er ikke forventet inn på lager før 19.11.20.

Vil anta at de har fått inn PS5 da, og at de driver og pakker inn på forhånd. Det er forventet at produkter ankommer lageret før releasedato, for å kunne bli sendt til butikk / kunde på release-dagen. Men det har tydeligvis ikke skjedd med Series X.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...