Gå til innhold

Overføre mp3-bibliotek fra PC til mobil (android)


Anbefalte innlegg

Eg er ein av dei som framleis foretrekker å ha  eit stort minnekort med musikk på mobilen, og treng difor å oppdatere minnekortet av og til. Hadde tidlegare Iphone/Ipod og då gjekk det som ein draum å synkronisere med biblioteket på PC via iTunes, men etter overgang til Android med minnekort slit eg med å finne ei god løysing for kopiering/synkronisering . Har Samsung S10+ og Windows 10 PC.

Har prøvd dette:

- iSyncr. Mitt foretrukne val dei siste åra, men det kan bruke ein time på å overføre eit album. Innimellom likar det også å slette alt på telefonen for å foreta full overføring av heile minnekortet (256gb).

- Samsung Keys, DoubleTwist og Mediamonkey.  Trasige musikkavspelarar med klønete overføringsmulighetar. Ikkje prøvd på ein del år. Har nokre av dei plutseleg blitt kjempebra?

- Overføre manuelt med windows explorer. Funkar greit med fyrste overføring. I Win10 prøver eg å overføre heile biblioteket, og får då spørsmål om "vil du slå sammen mapper?". Trykker eg "ja" må eg overføre alle 256gb, og trykker eg "nei" stoppar alt. Meiner å hugse at dette var betre i tidlegare versjonar av windows.

- Command line. Telefon har ikkje diskplassering, så finner ikkje ut korleis eg får kopiert.

Har nokon tips til korleis eg får synkronisert mp3-biblioteket mitt på ein effektiv måte?

Endret av Voidhanger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kobler telefon til PC, og bruker Windows Explorer. Funker med undermapper for min de.

Må som regel låse opp telefonen når jeg har koblet til, og gi PCen tilgang når det kommer opp på telefon.

Har Samsung S20, funket på S6 og S9 også. Har også funket å legge på SD kort og kun putte det inn i telefon. Har aldri trengt eget program for synkronisering. 

Windows 10 har også fått mulighet å koblet til via wifi med Min Mobil som er bygget inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...