Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Desoe skrev (1 time siden):

Noen andre her som bestilte med all access i september og har fått konsollen? Selgeren på elkjøp lovde at den skulle være klar til lansering, men på kvitteringen jeg fikk står det den 16 november. Snakket med de i butikken og kundeservice men de sir at jeg bare må vente, ikke en unnskyldning å få engang.. Håpløse greier 

Ja. Jeg og en kompis bestilte med all access 22/9. To forskjellige butikker. Begge har nå fått utsettelse til 1. Desember. Du har med andre ord vært litt heldigere. Hadde jeg visst dette hadde jeg aldri bestilt fysisk i butikk med all access. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
42 minutes ago, MindTooth said:

Arctis 7X skal visst benytte sin egen trådløse overføring som skal være bedre enn den native Microsoft sin som 9X bruker.

Tror det blir 7X for min del etter hvert.

Helt ny den ja, hadde det ikke vært for at jeg kjøpte 9X og MS dongle så hadde det nok blitt den ja men blåtann på mobil samtidig med Xbox/PC er kjekt med 9X.

7X fungerer bedre mot langt flere enheter da, det er bra! 

Lenke til kommentar
Bottekott skrev (1 minutt siden):

Havna vel på en lastebil som måtte ha hvilepause da? 😛

Jeg fikk leveringsbekreftelse 23:00ish, og har fått beskjed om at den er ankommet oslo og videresendt.

Good for you. Lurer mer og mer på hva som var vits med å betale ekstra for sendingen, når det går like tregt eller tregere enn de med gratis frakt

Lenke til kommentar
Megaoctane skrev (57 minutter siden):

Hvorfor bestiller ikke folk direkte fra produsent???

Produsenten har norsk nettside, ergo 5 års reklamasjon etc.

Sikkert flere andre enn Apple og Microsoft. Men har alltid bestilt direkte og fått på dagen de har lovet. 

Bestilte rett fra MS , og den ble sendt fra nederland 09.11 på kvelden.. kom til oslo og ble overlevert til posten som satt på den en hel dag før den ble sendt videre nord (bor i Tromsø) ... så tror ikke jeg vant noe særlig på å ikke bare kjøpe fra elkjøp ut over at jeg slapp å slite med kundeservicen deres. Satser på at jeg får den før helga en gang :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, It's always sunny in Philadelphia said:

Good for you. Lurer mer og mer på hva som var vits med å betale ekstra for sendingen, når det går like tregt eller tregere enn de med gratis frakt

Helt enig. Hvis det var noe stikk i kommentaren min så var det mot elkjøp og ikke deg! Jeg la inn bestilling 09:01 med "prioritering". Og har jo sett de uten "prioritering" og de som bestilte senere enn meg motta både pakker og sendingsbekreftelser før meg.

Gir ikke noe godt inntrykk. Tviler på at jeg kommer til å forhåndsbestille noe fra elkjøp igjen.

Lenke til kommentar
Bottekott skrev (5 minutter siden):

Helt enig. Hvis det var noe stikk i kommentaren min så var det mot elkjøp og ikke deg! Jeg la inn bestilling 09:01 med "prioritering". Og har jo sett de uten "prioritering" og de som bestilte senere enn meg motta både pakker og sendingsbekreftelser før meg.

Gir ikke noe godt inntrykk. Tviler på at jeg kommer til å forhåndsbestille noe fra elkjøp igjen.

Ja der er vi enige. Er første gang jeg har betalt ekstra for frakt, men ser i dag at det har ingen hensikt. Så på forrige levering fra elkjøp som var i Februar og det var gratis frakt og tok da også bare et døgn fra posten fikk beskjed til jeg hadde den.

Mente ikke good for you som sarkastisk 😛 Men heller at jeg er glad på din vegne (og alle andre som har fått eller får den i dag). Får bare håpe at de er raske og jeg får den i dag eller senest i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...