Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

kondis skrev (3 minutter siden):

UPS har prøvet å levere til meg i dag fikk jeg beskjed om nå. Jeg var ikke til stedet så de skal prøve igjen i morgen. Jeg var til stedet! Hvorfor kan ikke der legge igjen på postkontor??

Prøv post nord lol de tar pakken med seg i bila som man må mase på for å få re levert 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kondis skrev (2 minutter siden):

UPS har prøvet å levere til meg i dag fikk jeg beskjed om nå. Jeg var ikke til stedet så de skal prøve igjen i morgen. Jeg var til stedet! Hvorfor kan ikke der legge igjen på postkontor??

Hver gang jeg har fått noe levert med UPS (og har vært hjemme og tilgjengelig på tlf), har jeg fått beskjed om at de har prøvd å levere pakken, og at jeg må kontakte dem for å bestille utlevering et annet sted. Virker som det er mer eller mindre automatikk i det - Bring, DHL etc klarer fint å levere, men UPS gjør ikke en gang et forsøk før de gir opp virker det som...

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra Elkjøp noen knappe minutter over kl 09.00 den 22. med ordrebekreftelse mottatt 09.09. Bekreftelsen står med lagerdago 3/11. Valgte hjemlevering.


Jeg har fortsatt ikke fått noen melding fra posten eller fra elkjøp om at den er sendt. Mine sider på elkjøp viser kun reservert. Elkjøp sin kundeservice har heller ikke vært til noe hjelp. Virker som jeg rett og slett ikke fikk blitt med i den første leveransen... 

Endret av zoqiet
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (1 minutt siden):

Orker ikke lese gjennom alle 25 sidene, men er det noen som har bestillt series X hos Power? Jeg bestillte i samme øyeblikk som de åpnet. Den er ikke enda sendt. De gir microsoft skylden og at den skal sendes i dag. Vel nå er det jo kveld og ingen post går vel da.

Vet ikke med Power, men Elkjøp sender visst en del i natt og resten på dagen i morgen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Ghost pirate LeChuck said:

Orker ikke lese gjennom alle 25 sidene, men er det noen som har bestillt series X hos Power? Jeg bestillte i samme øyeblikk som de åpnet. Den er ikke enda sendt. De gir microsoft skylden og at den skal sendes i dag. Vel nå er det jo kveld og ingen post går vel da.

Er blitt skrevet en del om Power (bl.a av meg selv). Har fortsatt til gode å høre om noen som fikk av Power. Tror det er bare et massivt clusterfuck i logistikken dems. Alt av tilbehør har dem jo heller ikke fått inn enda iflg nettsiden dems. Tipper konsernlageret i Sverige har fått leveransen, men at de ikke har videresendt den til Norge enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Ghost pirate LeChuck said:

Power sa på chatten at konsollene skulle ankomme hovedlageret i dag. 

Snakket med Power 3 ganger idag. De har ikke fått noe på hovedlageret og venter på svar og info fra Microsoft. Svarene de har gitt er    "Vi vet ikke noe. Vil du refundere?", "Vi har ingen info om når det kommer nye leveranser, Vil du refundere" og den siste som var litt bedre "Vi venter inn på hovedlageret. Skull vært der 5 Nov. Jobber med mer info, men vi tror det kommer relativt snart"...

 

Satser på den siste og smører meg med tålmodighet... Null oppdatering på nettside, Facebook, eller min ordre...

Lenke til kommentar
MuppetOwl skrev (55 minutter siden):

Jeg bestilte sent på kvelden den 22 sept, så var ganske seint ute. Fikk likevel levert den på døra i dag tidlig. Så virker litt random hvem som får først etter hvor pakkene havner og hvor man bor. Bestilte fra MS store.

Interessant. Det er så random. Vet du hvilken type forsendelse du hadde? Standard eller Express?

Lenke til kommentar

Pakken min ble sent fredag og har vært hos postnord sin terminal i Trondheim, ca 10 min unna, siden i natt. Jeg presterte å bestille hjemmelevering fordi jeg tenkte at den da ville komme før siden man betaler dem. Viser seg at de driter i kundene sine, og jeg får den ikke før i morra av en eller annen idiotisk grunn. Er bare 1 dag,  men til alle som bestiller fra komplett/cdon som bruker post nord.  For guds skyld. Ikke betal for hjemmelevering. Forbanna dritt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...