Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

LarZen skrev (4 minutter siden):

Null aktivitet på min hverken på Elkjøp eller Post appen. Så jeg kontaktet dem nå, ga dem ordre nr mitt og fikk da beskjed at denne allerede var på posten og at det var 100% for at jeg får den i dag. 

Aldri vært borti det her før så er veldig skeptisk. Men du kan tro at om det ikke stemmer så har jeg den chat loggen klar til å trykke ned i halsen på noen 😄

Har også null aktivitet. Jeg bor selv i Tromsø, så er redd for at jeg må vente et par dager ekstra... 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Battery12 skrev (1 minutt siden):

Har også null aktivitet. Jeg bor selv i Tromsø, så er redd for at jeg må vente et par dager ekstra... 

Du får sjekke med kundeservice. Personen jeg skrev med var veldig bastant på at jeg skal få den i dag og at dem har sendt ut i forkant men ikke med mulighet for å hente før i dag. Men vet ikke om jeg tror på det...😆

Men jeg lagret chat loggen jeg så om det er bare tull å tøys så skal jeg ihvertfall ha det litt gøy med noen senere 😈

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Jazzlass said:

Jeg har bestilt fra Power - fortsatt ingenting som har skjedd i bestillingen der. Har noen andre som har bestilt fra power fått sin boks, eller beskjed om at den er sendt?

Er i samme situasjon som deg, og ringte dem for et kvarter siden. Fikk beskjed om at dem "ikke hadde fått inn like mange som de ble lovet" (les: dem oversolgte allokeringen sin) og at de driver å bekrefter ny leveransedato hos leverandør før de sier noe til kundene. Ga uttrykk for at det ikke holder, og at de burde ha kontaktet alle pårørte for lengst, selv om det er uklart ny leveransedato.

Er bare så utrolig skuffende å måtte finne ut av dette på selve lanseringsdagen.

Lenke til kommentar
LarZen skrev (8 minutter siden):

Null aktivitet på min hverken på Elkjøp eller Post appen. Så jeg kontaktet dem nå, ga dem ordre nr mitt og fikk da beskjed at denne allerede var på posten og at det var 100% for at jeg får den i dag. 

Aldri vært borti det her før så er veldig skeptisk. Men du kan tro at om det ikke stemmer så har jeg den chat loggen klar til å trykke ned i halsen på noen 😄

Når bestilte du? Synes det er merkelig at kundeservice gir så mange motstridende beskjeder. 

Lenke til kommentar
Haajen skrev (Akkurat nå):

Når bestilte du? Synes det er merkelig at kundeservice gir så mange motstridende beskjeder. 

På lansering ca 5 sekunder etter dem la dem ut. Hadde betaling informasjon etc lagret så det gikk som ei kule😄 Valgte prioritert levering via Bring. 

Endret av LarZen
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg bestilte ikke før 28.09 fra Elkjøp og har flere ganger fått beskjed om at jeg vil få konsollen på lanseringsdagen eller en til to dager etter (bring prioritert), men etter å ha lest i denne tråden føler jeg meg ganske sikker på at jeg får konsollen i desember. Spes mtp. hvor mange det er som har bestilt FØR meg som skriver at de har fått beskjed om at konsollen deres er forsinket.

Lenke til kommentar
MrCradock skrev (Akkurat nå):

Jeg bestilte samtidig som deg. Ikke hørt noen ting fra Elkjøp! Kundeservice gir meg forskjellig svar hver gang jeg tar kontakt med dem.

Er ikke alltid til å stole på den informasjonen de gir på kundeservice dessverre. Opplevd det samme med grafikkort denne høsten hvor de sa nye ting hver gang og ga diverse lovnader om ting som ikke stemte. Bedre om de hadde sakt at de ikke vet noe... 

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Steve0 said:

Er i samme situasjon som deg, og ringte dem for et kvarter siden. Fikk beskjed om at dem "ikke hadde fått inn like mange som de ble lovet" (les: dem oversolgte allokeringen sin) og at de driver å bekrefter ny leveransedato hos leverandør før de sier noe til kundene. Ga uttrykk for at det ikke holder, og at de burde ha kontaktet alle pårørte for lengst, selv om det er uklart ny leveransedato.

Er bare så utrolig skuffende å måtte finne ut av dette på selve lanseringsdagen.

Javel ja, de maskerte det bedre da jeg pratet med dem. Herlig opplegg.

Lenke til kommentar
MrCradock skrev (Akkurat nå):

Jeg bestilte samtidig som deg. Ikke hørt noen ting fra Elkjøp! Kundeservice gir meg forskjellig svar hver gang jeg tar kontakt med dem.

Ja jeg stoler ikke på dem. Så jeg forventer ingenting i dag.

Jeg lagret hele chat loggen..for dem har trukket meg for penger og holdt på dem (normalt så slippes det etter 7dager) og om denne kundeservice personen bare tuller så blir det rai rai. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
LarZen skrev (15 minutter siden):

Null aktivitet på min hverken på Elkjøp eller Post appen. Så jeg kontaktet dem nå, ga dem ordre nr mitt og fikk da beskjed at denne allerede var på posten og at det var 100% for at jeg får den i dag. 

Aldri vært borti det her før så er veldig skeptisk. Men du kan tro at om det ikke stemmer så har jeg den chat loggen klar til å trykke ned i halsen på noen 😄

Samme situasjon her. Det er direkte løgner og oppdiktede historier i Elkjøps kundesenter/support, og det er ganske ille. Jeg fikk fortalt både i går og i dag at maskinen allerede var fremme på postkontoret av kundesenteret. Der ble samtalen avsluttet med at jeg får SMS innen 20 minutter, og garantert maskin i løpet av dagen. 
 

Ringte kundesenter etterpå, ettersom jeg ikke fikk sporingsnummer, som forteller meg at maskinen «pakkes nå». 

jeg la inn bestilling 09:00, 22. September, pengene ble trukket samme dag.

bekreftet lagerdato var 3. november, så her har Elkjøp god tid til å forberede og planlegge logistikk.

dette har vært en helt forferdelig kundereise fra Elkjøp, med manglende informasjon, misinformasjon, løgner og villedning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...