Gå til innhold

Xbox Series X|S - Ventetråd for diskusjon av frakt og lagerstatus


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lar det seg i det hele tatt gjøre å sende en pakke med "skjult mottaker" frem til ett gitt tidspunkt? Hvis det er tilfellet, så er det jo genialt, men jeg er skeptisk til at det kan stemme... Da Elkjøp lagde etiketten for AC:Valhalla så fikk jeg det opp i posten appen umiddelbart forrige uke, selv om spillet først ble shippet i dag.

Lenke til kommentar
Raul07 skrev (3 minutter siden):

Snakket med Elkjøp for en halv siden, kom til en svensk dame. Hun antydet nå at konsollen min allerede var klar på postkontoret mitt men kunne ikke hentes før i morgen. Det høres helt ulogisk ut siden jeg ikke har fått sporingsnumner en gang. 

Jeg har egentlig ikke peiling, men syns det hører rart ut at en liten post i butikk skal måtte være full av konsoller uten at kundene har mulighet til å komme å hente.

Og, Elkjøp sier jo også på siden si at de har stort trykk men at vi må huske at vi får melding når den går ut fra lageret. 

 

Så denne tviler jeg sterkt på at den svenske dama har rett i. Men håper for all del at det stemmer.

Lenke til kommentar

Dette er 100% ren spekulasjon, men jeg har en mistanke om at Elkjøp har en slags mellomlagerløsning i Oslo hvor de sender ting fra hovedlageret i Sverige som skal lanseres snart. Grunnen til at jeg tror dette er fordi når jeg bestilte Watch Dogs: Legion tikket det plutselig inn i sporingsappen at det var I Oslo og ville bli levert samme dag før orderen var merket som sendt og noe faktura hadde blitt sendt ut fra Elkjøp. Kanskje det var noe som dette denne "Svenske damen" mente når hun sa pakken allerede var ankommet postkontoret?

Igjen, 100% ren spekulasjon som mest sannsynligvis er bare tull.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...