Gå til innhold

Mass Effect-trilogien pusses opp, og et nytt spill i serien er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  

13 hours ago, Akrabra said:

Hadde håpet på en remake av det første for å få gameplay i lik linje med 2 og 3, men var vel litt for mye å håpe på. Ellers godt fornøyd.

Heller det motsatte for min del. Synes gameplayet i treeren er så ufattelig tamt at jeg sjeldent orker å spille gjennom det.

 

@Evil-Duck Spoilertagsene fungerer ikke i kommentarfeltet hos gamer.no, så det er litt bortkastet.

Endret av Zedarius
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Zedarius said:

  

Heller det motsatte for min del. Synes gameplayet i treeren er så ufattelig tamt at jeg sjeldent orker å spille gjennom det.

 

@Evil-Duck Spoilertagsene fungerer ikke i kommentarfeltet hos gamer.no, så det er litt bortkastet.

1eren var et kult RPG lite action skytespill. 2eren og 3eren ble generiske 3rd person cover shooters,  som alle andre action spill laget fra 2005-2013 peripden, en trist tid for spill, mang et godt eller potensielt godt spill ble ødelagt av denne fadden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Zedarius skrev (4 minutter siden):

  

Heller det motsatte for min del. Synes gameplayet i treeren er så ufattelig tamt at jeg sjeldent orker å spille gjennom det.

 

Helt enig, 3 har rimelig tamt og sjelløst gameplay, med en litt malplassert Gears inspirasjon. 

Eneren har veldig røfft gameplay, men er likevel veldig morsomt og interressant overall. Toern er en en veldig sterk mellomting, og gameplay messig det beste spillet.

Lenke til kommentar

Da jeg nå ble klar over at spoiler tags ikke fungerer i kommentarfelt integreringer til gamer.no legger vi oss på en linje hvor vi ikke diskuterer spoilere for historien i det heletatt, og har sådan fjernet de innleggene som gjorde dette. Ønsker dere å diskutere historien og ting som utspiller seg der i Mass Effect serien oppfordrer jeg til å opprette egen tråd i forumets spill seksjon :)

Modereringen skal ikke diskuteres i Tråden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 11/7/2020 at 8:56 PM, herzeleid said:

Herlig! Hadde en andre gjennomspilling av triologien for en del år siden, og merker en tredje frister om det blir mer tilgjengelig. Håper samtidig de unngår flere "andromeda" lignende flauser og at eventuelle nye tilskudd ligger nærmere den originale oppskriften. 

Skjønner ikke dette hatet mot Andromeda. Likte spillet jeg, selv om det ikke nådde helt opp til trilogien.

Så klart burde Andromeda vært mye bedre pusset før de slapp det, ansiktsanimasjonene var jo så fæle at de ble en meme i seg selv.
Men jeg spilte det ca 1 år etter release og likte det jeg så, var bare ett par ganger jeg reagerte på noen rare ansiktsuttrykk.

Eneste store klagen jeg har er at jeg ikke var noe fan av den kunstige begrensingen av ferdigheter på PC, som kommer fra at konsollene ikke har like mange knapper å by på.
Selv ville jeg sagt at et slags "hjul" ville vært en bedre løsning. Knytte noen hovedferdigheter til hurtigtaster mens resten ligger på "hjulet", og at når man holder inne knappen for å åpne hjulet så senkes hastigheten i spillet. Ingen ny løsning i spillverdenen, men den funker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som en vis mann en gang sa, selv på det dårligste, så er Mass Effect bra! Jeg hadde det rett og slett hysterisk morro med Andromeda :) Grodde og svetta det ganske så hardt! Spilte det også "ferdig patchet" så det var av krise bugs var for det meste luket ut innen jeg spillte det.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...