Gå til innhold

Kan enkeltpersoner ha jukset med valget?


Anbefalte innlegg

CommanderKeen skrev (12 minutter siden):

Hvor dum må man være for å tro at demokratene rigget presidentvalget, men valgte å ikke gjøre det samme med senatsvalget?

Det er svært mange uærlige sjeler der ute. Det er nok svært få som tror dette er beordret av øverste hold, så derfor blir nok ikke "rigget" riktig ord å bruke for folk flest.. Mer crime of opportunity av enkeltsjeler. Jeg tror for eksempel flere her på siden ikke hadde hatt integritet nok til å ligge unna hvis de hadde hatt muligheten til å tukle litt, og samtidig var overbevist om at de slapp unna med det.

På begge sider så klart

Endret av Dudeliduu
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dudeliduu skrev (8 minutter siden):

Det er svært mange uærlige sjeler der ute. Det er nok svært få som tror dette er beordret av øverste hold, så derfor blir nok ikke "rigget" riktig ord å bruke for folk flest.. Mer crime of opportunity av enkeltsjeler. Jeg tror for eksempel flere her på siden ikke hadde hatt integritet nok til å ligge unna hvis de hadde hatt muligheten til å tukle litt, og samtidig var overbevist om at de slapp unna med det.

På begge sider så klart

Hovedproblemet med konspirasjonsteorien er at de fleste stemmesedlene som stemte på Trump også stemte på de andre republikanere, så stjeler du Trump stemmesedlene må du også stjele andre republikanske stemmer.  Skader du Trump så skader du de andre fordi alle står på den samme stemmeseddelen 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dudeliduu skrev (21 minutter siden):

Det er svært mange uærlige sjeler der ute. Det er nok svært få som tror dette er beordret av øverste hold, så derfor blir nok ikke "rigget" riktig ord å bruke for folk flest.. Mer crime of opportunity av enkeltsjeler. Jeg tror for eksempel flere her på siden ikke hadde hatt integritet nok til å ligge unna hvis de hadde hatt muligheten til å tukle litt, og samtidig var overbevist om at de slapp unna med det.

På begge sider så klart

Tror du at valget ble rigget?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (Akkurat nå):

Tror du at valget ble rigget?

*facepalm* Må jeg gjenta meg selv? Da får vi en loop gående.

Det er svært mange uærlige sjeler der ute. Det er nok svært få som tror dette er beordret av øverste hold, så derfor blir nok ikke "rigget" riktig ord å bruke for folk flest.. Mer crime of opportunity av enkeltsjeler. Jeg tror for eksempel flere her på siden ikke hadde hatt integritet nok til å ligge unna hvis de hadde hatt muligheten til å tukle litt, og samtidig var overbevist om at de slapp unna med det.

På begge sider så klart

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dudeliduu skrev (26 minutter siden):

Det er svært mange uærlige sjeler der ute. Det er nok svært få som tror dette er beordret av øverste hold, så derfor blir nok ikke "rigget" riktig ord å bruke for folk flest.. Mer crime of opportunity av enkeltsjeler. Jeg tror for eksempel flere her på siden ikke hadde hatt integritet nok til å ligge unna hvis de hadde hatt muligheten til å tukle litt, og samtidig var overbevist om at de slapp unna med det.

På begge sider så klart

Vel....var det ikke noe med "på seg selv kjenner man andre"..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dudeliduu skrev (Akkurat nå):

På ingen måte. Men jeg har alltid vært en god menneskekjenner, og hyklere er det verste jeg vet... og det er mange av de(re). 
Uten høy integritet ville jeg forresten aldri fungert i jobben min.

Likevel setter du deg til doms over "mange her inne" ?

En valgarbeider der borte blir faktisk sverget inn, og jeg syns man bør avstå fra å fremsette påstander om at folk er kriminelle, uten sterke bevis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Svein M skrev (Akkurat nå):

Om Trump hadde oppført seg litt mer normalt så hadde nok vunnet. Men når han kommer med så mye uspiselig hele tiden så har det til slutt blitt for mye og han er nok politisk ferdig.

Stod jo mellom pest eller kolera. Akkurat som sist gang, og det er ganske komisk. Hadde demokratene også bare stilt med en mer funksjonell kandidat så ville vel de også vunnet med en landslide.

Lenke til kommentar
Dudeliduu skrev (14 minutter siden):

*facepalm* Må jeg gjenta meg selv? Da får vi en loop gående.

Det er svært mange uærlige sjeler der ute. Det er nok svært få som tror dette er beordret av øverste hold, så derfor blir nok ikke "rigget" riktig ord å bruke for folk flest.. Mer crime of opportunity av enkeltsjeler. Jeg tror for eksempel flere her på siden ikke hadde hatt integritet nok til å ligge unna hvis de hadde hatt muligheten til å tukle litt, og samtidig var overbevist om at de slapp unna med det.

På begge sider så klart

Du må nesten forklare hva du mener. Hvem er disse enkeltskjelene? Og hva er det de har gjort?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
SilverShaded skrev (3 minutter siden):

Likevel setter du deg til doms over "mange her inne" ?

En valgarbeider der borte blir faktisk sverget inn, og jeg syns man bør avstå fra å fremsette påstander om at folk er kriminelle, uten sterke bevis.

At jeg anser meg som en bedre og smartere person enn de fleste her har ingenting med integritet å gjøre. Altså verken for eller imot. Å lyve om det derimot, det ville gått mot mine prinsipper....
Men nok off-topic

Valgarbeidere har blitt arresterte. Vent litt så skal jeg nok finne tilbake lenken tilbake. Om de arbeidet for eller imot ene eller andre kandidaten er irrelevant for meg.

Endret av Dudeliduu
Lenke til kommentar
20 minutes ago, Dudeliduu said:

På ingen måte. Men jeg har alltid vært en god menneskekjenner, og hyklere er det verste jeg vet... og det er mange av de(re). 

Nettopp, nettopp... du er den beste menneskekjenneren? Alle sier du er den beste menneskekjenneren. Spør hvem du vil og de vil si at du er den beste menneskekjenneren..? Du er sannsynligvis den beste menneskekjenneren i hele verden, I don't know...?

Endret av Zork
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Dudeliduu skrev (12 minutter siden):

At jeg anser meg som en bedre og smartere person enn de fleste her har ingenting med integritet å gjøre. Altså verken for eller imot. Å lyve om det derimot, det ville gått mot mine prinsipper....
Men nok off-topic

Valgarbeidere har blitt arresterte. Vent litt så skal jeg nok finne tilbake lenken tilbake. Om de arbeidet for eller imot ene eller andre kandidaten er irrelevant for meg.

Aha....du er en bedre og smartere person, ja. det forklarer jo alt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Zork skrev (Akkurat nå):

Nettopp, nettopp... du er den beste menneskekjenneren? Alle sier du er den beste menneskekjenneren. Spør hvem du vil og de vil si at du er den beste menneskekjenneren..?

Jeg kjenner ikke til noen andre som spådde utfallet av Brexit valget, Trump sin seier et helt år i forveien, åpne opptøyer i USA allerede i februar OG at det kom til å bli utrolig nærme 50/50 nå for en måned siden, men at Biden kom til å vinne. Alt dette har jeg sagt her på forumet.

Lenke til kommentar
30 minutes ago, Dudeliduu said:

På ingen måte. Men jeg har alltid vært en god menneskekjenner, og hyklere er det verste jeg vet... og det er mange av de(re). 
Uten høy integritet ville jeg forresten aldri fungert i jobben min.

Hva type yrke har du da, om det er ok å spør?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (4 minutter siden):

Registrerer at du fortsatt ikke vil si noe om hvem de uærlige sjelene er, eller hva de har gjort.

Forstår at det er vanskelig å gi konkrete eksempler på en abstrakt løgn.

Postet blant annet fem lenker for tre sider siden med hendelser bekreftet av politiet i USA. Det er eksempler på uærlige sjeler

Endret av Dudeliduu
  • Liker 2
Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (16 minutter siden):

Så kort fortalt; du vil ikke si noe om hva de har gjort eller hvem de er?

Jeeez. Bruk Google.

En av flere saker:

 

Temporary contractor threw Trump mail-in ballots in trash, Pennsylvania county officials say

https://www.google.com/amp/s/abcnews.go.com/amp/Politics/temporary-contractor-threw-trump-mail-ballots-trash-pennsylvania/story%3fid=73251533

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...