Gå til innhold

President Bidens regjeringstid


Anbefalte innlegg

Pallehysa skrev (6 minutter siden):

Du virker jo ikkje interessert i å diskutere i det heiletatt. Når eg etterlyser dømer på det du påstår, går du inn i skallet ditt, som ein skilpadde som er redd for ein annen virkeligheit enn det du har lurt deg sjøl til å tro på.

Du har fått eksempelet ditt. Er jo ikke vanskelig å finne mobbing av trump. Bare søke på trump + VG eller dassbladet på google det. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mannen1 skrev (1 time siden):

Bidens støtte til IS er tross alt bedre enn litt latterliggjøring av slik politikk. Fordi han oppfører seg mer dannet. Eller hur?

Du skifter fullstendig tema når du blir konfrontert med at Donald er den største mobberen. Det står det ikke mye respekt av. Hva med å svare på det jeg skrev istedet?

Mannen1 skrev (1 time siden):

Media har drevet med barnslig mobbing av Trump siden han ble en trussel til å knuse Killary Clinton. Da må man tåle å få igjen med samme mynt. 

Nei, Donald har mobbet alt og alle. Politiske motstandere, journalister, fagfolk, egne ansatte. Alle som han er uenige med har han mobbet. Det er ikke Donald som tar igjen, det er han som er mobberen og bøllen.

Og her ser jeg du er godt i gang med mobbingen også. Pinlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
nirolo skrev (11 minutter siden):

Du skifter fullstendig tema når du blir konfrontert med at Donald er den største mobberen. Det står det ikke mye respekt av. Hva med å svare på det jeg skrev istedet?

Nei, Donald har mobbet alt og alle. Politiske motstandere, journalister, fagfolk, egne ansatte. Alle som han er uenige med har han mobbet. Det er ikke Donald som tar igjen, det er han som er mobberen og bøllen.

Og her ser jeg du er godt i gang med mobbingen også. Pinlig.

Nei , jeg svarer bare på det han skriver. 

Donald blir mobbet fordi han står opp mot den blodtørste eliten i USA som ødelegger verden. 

Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (1 minutt siden):

Nei , jeg svarer bare på det han skriver. 

Donald blir mobbet fordi han står opp mot den blodtørste eliten i USA som ødelegger verden. 

Nei, han er mobberen og du i unnskylder ham og deltar i mobbingen. Gratulerer.

Endret av nirolo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (27 minutter siden):

 

Donald blir mobbet fordi han står opp mot den blodtørste eliten i USA som ødelegger verden. 

Donald har mobbet andre hele sitt liv, fordi faren sin ga ham et mindreverdighetskompleks og han må angripe alle som ikke støtter ham.  Det gjorde han som et barn lenge før eliten kjente hans navn. 

 

 

In the above clip from FRONTLINE’s The Choice 2020: Trump vs. Biden, a documentary that premiered Sept. 22 and is now streaming online, sources describe Trump’s time in military school as a five-year lesson in bullying.

“Donald Trump yelled at his classmates,” says Trump biographer Marc Fisher, co-author of Trump Revealed. “He pushed them around. … He ruled dormitory life with an iron fist.”

“All of us were part of this culture of you beat on kids when they didn’t do the right thing,” says Trump’s former military school classmate Sandy McIntosh.

Echoes another classmate, Harry Falber: “You got hit. You may have gotten slammed against the wall.”

Trump would emerge from military school with a blueprint for leadership by force and ridicule.

https://www.pbs.org/wgbh/frontline/article/trump-the-bully-how-childhood-military-school-shaped-the-future-president/

 

Endret av jjkoggan
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Sexylubb1 skrev (1 time siden):

Kjøpe mer? Er det ikke produksjonsproblemer? 

Poenget er at de ønsker å stimulere økonomien ved å produsere selge amerikanske varer, framfor å importere disse varene fra f.eks Kina. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (21 minutter siden):

Poenget er at de ønsker å stimulere økonomien ved å produsere selge amerikanske varer, framfor å importere disse varene fra f.eks Kina. 

Yep. Biden skrev under på en regjerings ordre som sier at offentlige etater skal kjøpe Amerikansk. Det er bra for Amerikanerne.

Senatet sa i en avstemming at en riksrett mot Trump etter at han forlot WH var konstitusjonell. Men 45 Republikanere stemte imot. 5 stykker sa at det var ok. Så for å dømme ham må det 17 Republikanere til. Aldri i livet om Trump blir dømt. Nå blir det morsomt å se hva Demokratene gjør. Republikanerne vil ikke dømme Trump og de vil ikke gi folk hjelp. Republikanerne er nå i ferd med å knuse folk og dømme dem til fattigdom. Vil Biden tillate det?

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (1 minutt siden):

Ta kva i ein anna tråd? Eg svara eit åpenbar troll. Det er ikkje ein intellektuell debatt vi snakka om.

Diskusjonen dere har er relatert til et annet emne. Hvis du tenker at denne Mannen1 er et troll så rapporter innleggene til moderatorene. Det er så enkelt at dere bør fortsette i en tråd som har med Trump å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...