Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger tips til treningsmuligheter!

Nå som alle treningssenterne er stengt, så lurer jeg på om noen har gode tips til motiverende trening. 

Har sett at naardic.no tilbyr live online hjemmetrening som er nesten like godt som personlig trener. Noen som har erfaring med dette?  Timeplanen og trenerene deres ser jo veldig bra ut. Prisen er kanskje litt dyr, men sammenligner man med egen PT, så er det jo billig! 

Ellers er det jo turer i skogen, men dette er litt mindre fristende nå i høstmørket... 

 

Setter stor pris på tips! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et sett regulerbare håndmanualer (5-32,5kg, kjøpt på sportsmaster i sin tid), en billig regulerbar treningsbenk som jeg kjøpte på xxl og en multigym jeg kjøpte brukt. Man kan uten problemer sette opp et fullverdig treningsprogram med det utstyret, for å være ærlig greier man seg godt med kun manualer og en treningsbenk. Multigym er litt "luksus"😄

Lenke til kommentar

Ja med manualer kan du trene MYE. Tips til øvelser da kan være:

Bryst:

Hantelpress&flyes

Skuldre:

Sidehev,kinesiske sidehev, y-hev,framoverbøyd sidehev,pullover,facepulls og skulderpress

Rygg:

Hantelroing&markløft

Armer:

Bicepscurl,hammercurl,kickbacks&tricepspress

Bein:

Tåhev,knebøy,utfall&catslide

Dette er bare noe av det jeg kom på i farten, er betydelig flere øvelser👍

 

Lenke til kommentar

Takk, mange gode tips der! Skal prøve å få kjørt litt styrke nå også.

Oppdatering:

Har sett mange gode tilbakemeldinger på Naardic, så tok å testet det selv! De har 21 dagers gratis prøveperiode nå :D

Treneren som hadde timen, Annema Refsnes var utrolig flink og motiverende. Det som også var litt gøy var at det føltes ganske sosialt, selv om man bare ser resten av gruppen på skjerm. Du får personlig oppfølging og blir pushet på en god måte. Skal si jeg ble svett! Mye lettere å gjennomføre en slik treningstime, enn en vanlig youtube-film 👍

Neste jeg skal prøve meg på blir yoga. Tror det blir mye slik trening de neste ukene 😃 Kombinert med et hantel-sett så blir nok hjemme-gymmet ganske bra! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...