Gå til innhold

Sony bekrefter: Stopper det fysiske salget av PlayStation 5 på verdensbasis


Anbefalte innlegg

Jar skrev (11 timer siden):

Riktig. Bildet viser at kun at jeg har forhåndsbestilt og sier ingenting om når jeg mottar den. Eneste vi vet fra offisielt hold er at de avsluttet salget etter ca. 15min, for å være sikre på at alle som bestilte ville få rundt lanseringsdagen. Som 0laf skrev tidligere gjelder det flere enn meg som har fått leveringsdatoer frem i tid fra Elkjøp, altså ikke på lanseringsdagen. Selv om vi rakk forhåndsbestillingen. 
 

Takk for meg.

3D812A21-CA92-447B-85F1-7DC5F7EB06AE.thumb.jpeg.bf0f5d440b1dcf119976c8ba141fe030.jpeg

Her er bekreftelsen.

Alle som forhåndsbestilte hos elkjøp vil få sendt 19 november eller før!

 

m.a.o. den personen fra kunderservice vet ikke hva de snakker om.

Endret av Booba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lush skrev (3 timer siden):

Slik jeg forstod den samtalen, så sier de at ja han skal få før de som bestiller nå den 19.

At det er lang leveringstid på de som forhåndsbestilte.

Og den estimerte leveringsdatoen er 4 januar for han. 

Men dette stemmer altså ikke, da de konsollene som bestilles den 19. Allerede er på lager den 19.

Dette er ikke konsoller de må bestille inn, dette er konsoller de allerede hadde planlagt å selge i butikkene på lanseringsdagen.

Lenke til kommentar
Iki skrev (5 timer siden):

Men dette stemmer altså ikke, da de konsollene som bestilles den 19. Allerede er på lager den 19.

Dette er ikke konsoller de må bestille inn, dette er konsoller de allerede hadde planlagt å selge i butikkene på lanseringsdagen.

Stemmer, og de bør gå til køen som allerede er her, etter min mening. Er ganske dårlig, at noen som bestiller senere får konsollen før de som var tidligst ute.. De som bestiller nå den 19, bør havne bakerst i køen. 

Men nå bekrefter elkjøp at de solgte for mange, og at flere kunder er lovet konsollen iløpet av desember. 

Lenke til kommentar
Iki skrev (2 timer siden):

Det gjelder kun den digitale utgaven, som de ikke vil selge noen av den 19.


Du kan jo få alt til å bli positivt, enten det er surret hos Komplett, eller at Elkjøp nå bekrefter at de ikke klarer å levere som avtalt, man skulle nesten tro du fikk betalt for dette, for ingen er så fullstendig blottet for fornuft at de ikke forstår at dette forhåndssalget er og blir en fiasko for Sony.

Endret av 0laf
Lenke til kommentar
0laf skrev (20 minutter siden):


Du kan jo få alt til å bli positivt, enten det er surret hos Komplett, eller at Elkjøp nå bekrefter at de ikke klarer å levere som avtalt, man skulle nesten tro du fikk betalt for dette, for ingen er så fullstendig blottet for fornuft at de ikke forstår at dette forhåndssalget er og blir en fiasko for Sony.

Jeg forholder meg kun til de fakta man sitter på, om du synes det høres positivt ut så er vel det bra?

 

Hvordan i alle dager får du det til å bli en fiasko for Sony at de har så stor interesse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...