Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc


Frode789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dragonlove skrev (3 minutter siden):

Ja her står min 5950X å koser seg :evil: Godt jeg jobber kveld denne uken, satt vel oppe til klokken 4 å bygde pc :) 

IMG_20210423_113205.jpg

280 eller 360 rad på atricen? Evt hvodan er tempen på 5950x under load?

 

Har en 360 kraken til min, spent på temps, vet artic er noe av det bedre om dagen 😊

 

Aateigen skrev (2 minutter siden):

Ahh, my bad da 😁

Ikke noe å si sry for. Du ville hjelpe desperate folk etter cpu evt gpu og det blir alltid! Satt pris på 😁

Endret av TheMagicToiletbrush
Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush skrev (1 minutt siden):

280 eller 360 rad på atricen? Evt hvodan er tempen på 5950x under load?

 

Ikke noe å si sry for. Du ville hjelpe desperate folk etter cpu evt gpu og det blir alltid! Satt pris på 😁

LiquidFreezer II 420, har ikke fått sjekka load ennda, kun windows som er installert foreløpig, men Cpu lå vel på 25 grader når Windows var installert, hk på ca 30 :) 

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (11 minutter siden):

LiquidFreezer II 420, har ikke fått sjekka load ennda, kun windows som er installert foreløpig, men Cpu lå vel på 25 grader når Windows var installert, hk på ca 30 :) 

Det interessante er vel samtidig å oppgi romtemp, så man har noe å sammenligne med.

Min stock, med SMT av, og Corsair sin 150i, så ligger jeg på rundt 36-40 på idle, og 60-70 alt etter load. Har da ett sted mellom 24-28 grader i rommet etter hvor lenge PCen har jobbet. Hjelper jo ikke med 3080 Strix som dytter mye varme.

Forhåpentligvis vil det hjelpe når jeg får byttet til vann på begge i løpet av helgen. Slippe at varmeovnen 3080 ligger før radiatoren vil nok hjelpe noe. (Har ikke direkte innluft til radiatoren, Lian Li O11 Dynamic)

Lenke til kommentar
AndersT2 skrev (1 minutt siden):

Det interessante er vel samtidig å oppgi romtemp, så man har noe å sammenligne med.

Min stock, med SMT av, og Corsair sin 150i, så ligger jeg på rundt 36-40 på idle, og 60-70 alt etter load. Har da ett sted mellom 24-28 grader i rommet etter hvor lenge PCen har jobbet. Hjelper jo ikke med 3080 Strix som dytter mye varme.

Forhåpentligvis vil det hjelpe når jeg får byttet til vann på begge i løpet av helgen. Slippe at varmeovnen 3080 ligger før radiatoren vil nok hjelpe noe. (Har ikke direkte innluft til radiatoren, Lian Li O11 Dynamic)

ca 20-22 grader i rommet tenker jeg.

Lenke til kommentar
AndersT2 skrev (1 minutt siden):

Det interessante er vel samtidig å oppgi romtemp, så man har noe å sammenligne med.

Min stock, med SMT av, og Corsair sin 150i, så ligger jeg på rundt 36-40 på idle, og 60-70 alt etter load. Har da ett sted mellom 24-28 grader i rommet etter hvor lenge PCen har jobbet. Hjelper jo ikke med 3080 Strix som dytter mye varme.

Forhåpentligvis vil det hjelpe når jeg får byttet til vann på begge i løpet av helgen. Slippe at varmeovnen 3080 ligger før radiatoren vil nok hjelpe noe. (Har ikke direkte innluft til radiatoren, Lian Li O11 Dynamic)

Lian li xl

7x Lian li uni fans 120mm+3 stock på raden til kraken.

Bør vel være bra nok. Men lurer på om jeg skal fikke litt med vertical gpu for å sjekke temps.

Lenke til kommentar
TheMagicToiletbrush skrev (36 minutter siden):

Lian li xl

7x Lian li uni fans 120mm+3 stock på raden til kraken.

Bør vel være bra nok. Men lurer på om jeg skal fikke litt med vertical gpu for å sjekke temps.

Bytter til XL med ny vannkjøling selv. Har 9 vifter i dag i originalen. Får 10 i XL. Unifanene blåser litt bedre enn Corsair sine LL120 vifter som jeg har.

Kjørte litt på vertikal før jeg fikk 5900X og PCI 4.0, og 3080 Strix ble litt bedre kjølt når det stod som normalt.

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...