Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc


Frode789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hotsauce81 skrev (37 minutter siden):

Jeg er så heldig å jobbe i en bedrift hvor jeg har tilgang til B2B butikker. 

Husk det at når du kjøper via bedriften din, så gjelder det andre regler for reklamasjon osv. Som oftest kun produkt garanti, og ikke ekstra reklamasjon. Kjedelig hvis man da betaler full pris hvor dette normalt er innbakt som en del av kosten fra selger. Er var en billigere enn markedspris, så tilfaller det egentlig også ekstra beskattning av rabatten fra markedspris så vidt jeg skjønte det.

Vil si det er tryggere å kjøpe en CPU slik enn GPU, da CPU som regel ikke ryker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er

5950x (proshop)
G.SKILL Trident Z Neo 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL14-15-15-35
(F4-3600C14D-32GTZN) (multicom)
ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO hovedkort (komplett)

kommet inn i hus. Kan ta noen dager å få montert det opp, men blir kos. Må først overføre gamle tingene til et annet kabinett

Bestilt alt fra komplett slutten av Januar. Men, ga opp komplett ang cpu og bestilte via proshop.
Samt håpløst av komplett å ikke selge CL14 rask ram

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Begynner å lure på om jeg bare skal drite i å vente i månedsvis på 5600x og kjøpe en r7 3700x. Samme prisen og flere butikker har den inne med kjøler. Sjekker noen comparisons nå. Gidder ikke bruke 5-6000 på en CPU.

Greit, 5600x outperformer 3700 på noen områder, men den slipper man i det minste å vente i mange måneder på å kjøpe..eller kanskje ikke? Så nettopp denne statusen på komplett

 Ikke på lager. 50+ stk. bekreftet sendingsklare 24.apr..2021

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei det er alt for mye :) Venter et par dager og ser hva komplett gjør med 5600x. Nå står det

 

Det er stor etterspørsel etter dette produktet. Vi har flere varer på vei inn til oss i tiden fremover. Vi kommer til å levere ordrene i den rekkefølgen bestillingene har kommet inn.

 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Bytex skrev (3 minutter siden):

Nei det er alt for mye :) Venter et par dager og ser hva komplett gjør med 5600x. Nå står det

 

Det er stor etterspørsel etter dette produktet. Vi har flere varer på vei inn til oss i tiden fremover. Vi kommer til å levere ordrene i den rekkefølgen bestillingene har kommet inn.

 

Har stått det siden januar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...