Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc


Frode789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
idleman_2 skrev (1 time siden):

Øhm.. er det to forskjellige versjoner av disse cpu ? https://store.euro-tec.no/amd-server-ryzen-9-5900x/cat-p/c36124/p1001808551

Ja, er en WOF som er ment for vanlig salg, og en Tray, som er ment for forhandlere (ferdigbygde pcer og slikt).

»Boxed CPUs are intended for the end user. They come in a nice box and usually with a standard heatsink and a fan. Tray CPUs are sold on a tray in bulk of tens or hundreds. When you buy a tray/bulk/OEM CPU you usually get the CPU and nothing more.»

Lenke til kommentar
17 hours ago, BadCat said:

Dustin var raske med å sende. Under én time fra bestilling. Stjerne i boka til Dustin Home.

Multicom kundeservice sa følgende. "Vi kan sende i morgen altså, hvis det er grunnen til at du vil avbestille."

Ja, Dustin leverer, bestilte tirsdag før kl. 15 og fikk SMS idag om forventet ankomst 23.04, så da blir det PC-bygging til helgen.

Lenke til kommentar

Jupp. Det stemmer. Jeg har nå bestilling inne på tre steder, med forskjellige leverandører. Jeg støtter felleskapet og sier i fra så fort jeg hører noe. To av disse er boxed, og den siste er en OEM/tray. Blir spennende å følge med. Mine kilder sier at det er mange skip på vei til EU/Norge nå, men det tar vistnok tid da skip har en tendens til å sette seg fast i kanaler og greier 🤨

Lenke til kommentar
hotsauce81 skrev (1 minutt siden):

Jupp. Det stemmer. Jeg har nå bestilling inne på tre steder, med forskjellige leverandører. Jeg støtter felleskapet og sier i fra så fort jeg hører noe. To av disse er boxed, og den siste er en OEM/tray. Blir spennende å følge med. Mine kilder sier at det er mange skip på vei til EU/Norge nå, men det tar vistnok tid da skip har en tendens til å sette seg fast i kanaler og greier 🤨

Alltid mange skip på vei til Norge/Eu og ja det er nok blitt noen forsinkelser pga Ever Given.

men kan privatpersoner bestille fra den butikken du linket til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...