Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc


Frode789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Dragonlove said:

Bestillt ifra hvor?

Komplett. Kjøpte en Komplett-PC 16 min etter de åpna for forhåndsbestillinger og 5900x er eneste komponent som mangler (resten har vært reservert og klare siden November, inkludert 3080 TUF OC).

5900x er eneste OEM/Tray CPU de ikke har fått inn i 5xxx serien, så jeg lurer nesten på om noe har gått fryktelig galt en plass.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp mail fra ProShop om at min 5900X som jeg bestilte 5. november er pakket og gjort klar til sending 😊

Først fikk jeg den vanlige beklagelses mailen de sender hver måned. Ble litt overasket da jeg 10 minutter senere fikk sendings mailen. Og nå kom også mail med sporingsnummer så da begynner jeg å tro at de virkelig har sendt den 😁 

Endret av TorsteinP
  • Liker 1
Lenke til kommentar
FortvilaFaenskap skrev (40 minutter siden):

Hmm lurer på om dette tyder på at de som har bestilt før mest sannsynlig får sine innen 3. april.

Eller kanskje dette bare er for å få folk til å tro at det kommer flere inn og egentlig er det samme situasjon som før.

Komplett får en mengde indikasjon og dato fra sin leverandør, og legger ut antall og datoer etter det. De har tatt vekk antallet som går til de som allerede har bestemt.

Min 5900X står fortsatt med 4 mars som dato.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...