Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc


Frode789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bekimc skrev (35 minutter siden):

Min 5600x bestilling står som forventet 06.01, og har bare blitt utsatt og utsatt (stod til og med bekreftet med grønt ikon 17. Des).
Ser nå på produktsiden at neste levering er 06.03...

Var ordrestatusen helgrønn med teksten "reservert på lager"? Eller halvt grønn og halvt gul med "bekreftet lagerdato 17. desember"? Hvis den bare var med bekreftet lagerdato betyr det at AMD sendte komplett mindre CPU'er enn formidlet til komplett, noe komplett ikke kan klandres for :p

Det som står på produktsiden er datoen for når de som bestiller i dag "sannsynligvis" vil få produktet levert. Man må se på egen ordreside for ca dato på en spesifikk ordre.

Lenke til kommentar
42 minutes ago, bekimc said:

Har sendt inn flere ganger til Klagulf Jammerdal, men fyren syter bare tilbake!

Viktig med gjensytelser.

On-topic: Man skulle tro jeg ikke hadde noe å syte om nå som jeg har fått min 5950X, men den idler utrolig varmt, og jeg får ikke undervoltet på skikkelig vis før ny BIOS er på plass. Og nå har Gigabyte rullet tilbake fra F31q (v1.1.0.0.) til F30 (v1.0.8.1.) uten å si ett ord om hva som skjer - langt mindre fått rævva i gir med ny AGESA.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
mozaix skrev (20 timer siden):

Min står fortsatt gul/grønn med levering 6 januar. Bestilte 20.11.2020.....
Ser at nye 5900X bestillinger er forventet sendingsklare i mars nå! :S

Ser Komplett har endret forventet på 5900X på bestillingssiden fra forventet til Bestillingsvare og 1-2 uker, og bestilles ved ordre. Bør da nesten være grei tilgang på dem, ellers er det meget villedende for de som bestiller. Men kan kanskje virke at det er riktig med tanke på hvor ofte Netonnet får sendte sine til folk som har bestilt i ettertid.

 

EDIT: tror det er mye frem og tilbake innad hos Komplett også. Ser den nå er endre igjen, nå til 12 forventet inn 3 februar.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
AndersT2 skrev (1 time siden):

Ser Komplett har endret forventet på 5900X på bestillingssiden fra forventet til Bestillingsvare og 1-2 uker, og bestilles ved ordre. Bør da nesten være grei tilgang på dem, ellers er det meget villedende for de som bestiller. Men kan kanskje virke at det er riktig med tanke på hvor ofte Netonnet får sendte sine til folk som har bestilt i ettertid.

Min bestilling hos Komplett ble i dag morges endret til "forventet på lager 6. mars"...

Min ordre hadde forresten helgrønn status med teksten "reservert på lager" den 6. desember. 

Lenke til kommentar
BadCat skrev (3 minutter siden):

Min ordre var også bekreftet ei stund med levering i desember og nå er det visst ingen som vet verken det ene eller det andre over der.

Min har vært "bekreftet" mange ganger. Men verste er at de tilogmed oppdaterte den til "reservert på lager" som antyder at de hadde en fysisk reservert på lageret sitt :p

Latterlig at de ikke er mer åpen med kundene sin om køposisjon osv. Tilogmed folk som bestilte 5900X hos netonnet rett før jul har fått de levert...

Edit: mistenker at komplett legger inn egne tall for hva de forventer å få levert for det er veldig tydelig at de har null peiling verken på innkjøpsavdelingen eller på lageret sitt.

Endret av Voro
Lenke til kommentar
Voro skrev (2 timer siden):

Min bestilling hos Komplett ble i dag morges endret til "forventet på lager 6. mars"...

Min ordre hadde forresten helgrønn status med teksten "reservert på lager" den 6. desember. 

når bestilte du, og hvis du oppgir ordrenummer, sløyf de siste 2-3 numerne, så ligger det en fin listre fra G på første siden her som gjør det enkelt å se hvordan man ligger an i forhold til andre på samme som har bestilt hos komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...