Gå til innhold

AMD Ryzen 5000 Series levering, ordrestatus, desperasjon etc


Frode789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 hours ago, AvarseRex said:

Lurer på hva Netonnet holder på med. bestilte på fredag. og idag er denne borte. godt jeg har mailen fortsatt med bestillings nr.

NoN.PNG

Bestilte fredag, men min ligger fremdeles med ordrestatus:mottatt. Kanskje ordren din kom i skvis etter at jeg tipset om lagerstatus?

Lenke til kommentar
Kjeks1 skrev (5 minutter siden):

Fremdeles bekreftet 6. des med gul/grønn firkant.. noen som har hørt med support i dag? Ikke at jeg forventer ett fornuftig svar..

[CHAT] - Dag tidlig

Den var forventet inn på lager i går, men det ser ut til at det har blitt forsinkelser...

 

Er på chat nå igjen, i kø...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Fade1 skrev (19 minutter siden):

[CHAT] - Dag tidlig

Den var forventet inn på lager i går, men det ser ut til at det har blitt forsinkelser...

 

Er på chat nå igjen, i kø...

Siste oppdatering:

Denne var bekreftet inn i helgedager da vi beklageligvis ikke har lagerholdning, mulig denne blir registrert snarest denne uken.

Vi har beklageligvis ikke mer informasjon enn dette. Det er beklageligvis ganske høy etterspørsel på dette i det siste, dessverre.

De aner ikke mao... :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Fade1 skrev (5 minutter siden):

Siste oppdatering:

Denne var bekreftet inn i helgedager da vi beklageligvis ikke har lagerholdning, mulig denne blir registrert snarest denne uken.

Vi har beklageligvis ikke mer informasjon enn dette. Det er beklageligvis ganske høy etterspørsel på dette i det siste, dessverre.

De aner ikke mao... :(

Svada copy-paste svar. Kundeservice hos komplett vet tydeligvis like lite om lagerbeholdning som vi på forumet kan synse oss frem til.

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Fade1 said:

Siste oppdatering:

Denne var bekreftet inn i helgedager da vi beklageligvis ikke har lagerholdning, mulig denne blir registrert snarest denne uken.

Vi har beklageligvis ikke mer informasjon enn dette. Det er beklageligvis ganske høy etterspørsel på dette i det siste, dessverre.

De aner ikke mao... :(

Regner med dette gjelder boxed (vanlig) versjon og ikke de som kommer i Tray? Min Komplett-PC med 5900x har hvertfall blitt forskjøvet til 6 Januar, men mulig det er en midlertidig dato.

Endret av SIR WOLFIE 87
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Står fortsatt 6. Desember hos Komplett på min 5900X-bestilling . Har en bestilling hos NoN også, den har det ikke skjedd noe med enda, pga. at jeg valgte gratis frakt ifølge Glenn på chatten. Trodde ikke gratis frakt skulle gå utover når CPUen ble plukket/pakket. Jeg skjønner at det kan ta lengre tid på PostNord sin side, men ikke hos NoN.

Jeg bare håper de ikke blir sendt samtidig, for da må jeg styre med retur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Haha, står fortsatt 6. desember på min 5900X men 5800X ble også endret nå.

Den gikk fra forventet 8. desember til bekreftet 6. desember.

Ordre sist oppdatert 07/12/2020 15:37

 

1.jpg.e3d207225d03995815c5450f57976206.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...