Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Har en litt rar opplevelse med kundeservice hos en nettbutikk. Jeg sendte inn mine Airpods 2 til service da de ikke virket lenger. Etter en stund fikk jeg en enkel mail om at de var vannskadet og dermed ikke dekket av forsikringen/garanti. 

Jeg etterspurte teknisk rapport hvor fuktmålingene kom frem. Dette fikk jeg ikke noe svar på før jeg purret på de 10 dager senere. Svaret de kom med var at "de ikke fikk noe mer informasjon fra verkstedet sitt, og at jeg heller måtte kontakte verkstedet selv eller gå til forbrukerrådet". 

Jeg ga de en siste sjanse til å rydde opp med å gi meg teknisk rapport, da det faktisk ikke er mitt ansvar å kontakte tredjeparten som er verkstedet. Da fikk jeg til slutt to bilder i dag som er "bevis" på fuktskade, men fortsatt ingen teknisk rapport på faktisk utført service/undersøkelse. 

 

Det jeg lurer på er egentlig bare om man ut i fra disse bildene kan se om det er fuktskade på Airpodsene? Og hvordan vet jeg uansett at dette faktisk er mine Airpods (er såpass skeptisk til hele prosessen slik det har utartet seg at jeg ikke utelukker noe)

14654-6741(1).jpg

14654-6741.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Takk for svar og innsikt her!

 

Verkstedet, ikke NetonNet, sendte de bare i retur noen uker etter jeg posta dette. Da hadde jeg allerede kontaktet forbrukerrådet, slik de selv anbefalte meg å gjøre. Valgte å ikke hente ut pakken fra verkstedet, så nå får vi de hva som skjer. Merkelig kundebehandling er det uansett. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...