Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja spørs jo hvor lenge de kan bruke på å claime at de skal levere en eller annen gang. Iom. at det stod på lager og 3-4 dager, samt mailen her som viser at de rett og slett dre*t seg ut å legge ut en vare de egentlig ikke hadde enda, så tenker jeg å la dem få ca 14 dager. Klarer dem ikke det vil jeg kreve dekningskjøp, så for vi se…

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Sleepy20 said:

Ja spørs jo hvor lenge de kan bruke på å claime at de skal levere en eller annen gang. Iom. at det stod på lager og 3-4 dager, samt mailen her som viser at de rett og slett dre*t seg ut å legge ut en vare de egentlig ikke hadde enda, så tenker jeg å la dem få ca 14 dager. Klarer dem ikke det vil jeg kreve dekningskjøp, så for vi se…

Jeg hadde en 3090-bestilling liggende hos dem i 8 måneder, før Komplett fikk det inn og jeg forlangte dekningskjøp. Multicom nektet plent. Jeg har eposten fra dem ennå.

Endret av Aetius
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Gikk du videre til forbrukerråd med det da? Fryktelig lett for firma å nekte første gang man klager, men min erfaring er at om man har loven på sin side (som i dette tilfellet imho.) så gir de fleste seg når man begynner å blande inn Forbrukerrådet, fordi de ser de ikke vil få medhold og man kun kaster bort arbeidstid ved å prøve å spare noen hundrelapper på en kunde. 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Sleepy20 said:

Gikk du videre til forbrukerråd med det da? Fryktelig lett for firma å nekte første gang man klager, men min erfaring er at om man har loven på sin side (som i dette tilfellet imho.) så gir de fleste seg når man begynner å blande inn Forbrukerrådet, fordi de ser de ikke vil få medhold og man kun kaster bort arbeidstid ved å prøve å spare noen hundrelapper på en kunde. 

Nevnte det for dem, men Komplett var utsolgt kjapt etterpå, så da var det toget gått. Men de mistet en potensielt lukrativ kunde på det.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Vi har gode forbrukerrettigheter i Norge, Forbrukerrådet er her for å hjelpe oss.
Typisk problem er at produsenten gjør det så tidskrevende som mulig, sånn at folk ikke gidder å klage.


Jeg har ihvertfall fått sendelse bekreftelse fra Multicom om at jeg mottar 5800X3D for 3 988 kr.

 

Lenke til kommentar
Axefjord skrev (1 time siden):

Og der var de tomme på lager.

Håper vi som har bestilt faktisk får CPU'en, ordren min står fortsatt som "mottatt". NetonNet er vel ansett som et firma med grei service, eller?

De gikk tom forrige helg, men fikk inn ny sending denne uka allerede. Jeg bestilte først på tirsdag, ble sendt i går.

NetOnNet er legit. Komplett som eier de nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...