Gå til innhold

PS5 - hvem får på release?


Gringorilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
12 hours ago, Baconost said:

Ser at Komplett sendte mail om at "Nå kan du endelig reservere PlayStation 5!" kl. 14:32, så du må fort være en av de første i køen 🤔Jeg caller at du er Komplett-ansatt! 😜

Hehe nei er nok ikke det...

 

Hadde på varsel så fikk melding med en gang den var tilgjengelig for kjøp , hendig funksjon fant jeg ut av hehe

Lenke til kommentar

Jeg pratet akkurat med support på Elkjøp angående en annen sak. Spurte om jeg kunne forvente å få PS5 på relase (19. november). Han sa da at PS5 hadde lagerdato hos de den 19. november på hovedkontoret og at de ble sendt ut 19. Hørtes dette logisk ut eller hadde denne karen bare ikke peiling? Hvis de endes ut 19. november har en ikke konsollen før 5-6 dager etter 19. :(

Lenke til kommentar
hennigolsen skrev (2 timer siden):

Jeg pratet akkurat med support på Elkjøp angående en annen sak. Spurte om jeg kunne forvente å få PS5 på relase (19. november). Han sa da at PS5 hadde lagerdato hos de den 19. november på hovedkontoret og at de ble sendt ut 19. Hørtes dette logisk ut eller hadde denne karen bare ikke peiling? Hvis de endes ut 19. november har en ikke konsollen før 5-6 dager etter 19. :(

Fikk også samme beskjed når jeg chattet med de i forrige uke. Er i hvert fall bedre enn Coop Obs som sender ut sine konsoller først 23.11, og de får kun inn "en håndfull" med konsoller.

Lenke til kommentar

Haha huff, jeg leste gjennom hele Xbox Series X-lanseringstråden nå (anbefaler Chrome-utvidelsen NextPage for de som vil gjøre det samme), og det er mye rart der.

Elkjøp sin support kommer med rare konspirasjonsteorier om at postkontorer har mottatt konsoller de ikke har mottatt, forskjellig informasjon fra forskjellige supportansatte, random hvem som får på lanseringsdato og andre som må vente i dagevis selv om de bor sentralt. Komplett roter som vanlig. Osv..

Grugleder meg selv litt til lanseringen av PS5, håper jeg er heldig og får den på lanseringsdagen. Potensielt problematisk at den 19. er en torsdag, muligens mange som må vente på stengt postgang over helgen.

For meg er det også generelt helt tilfeldig om pakker kommer til postkontoret eller til post-i-butikk. Håper på post-i-butikk, må være tortur å vente til postkontoret åpner igjen om den kommer rundt kvelden.

Endret av oxidized
Lenke til kommentar
oxidized skrev (2 minutter siden):

Haha huff, jeg leste gjennom hele Xbox Series X-lanseringstråden nå (anbefaler Chrome-utvidelsen NextPage for de som vil gjøre det samme), og det er mye rart der.

Elkjøp sin support kommer med rare konspirasjonsteorier om at postkontorer har mottatt konsoller de ikke har mottatt, forskjellig informasjon fra forskjellige supportansatte, random hvem som får på lanseringsdato og andre som må vente i dagevis selv om de bor sentralt. Komplett roter som vanlig. Osv..

Grugleder meg selv litt til lanseringen av PS5, håper jeg er heldig og får den på lanseringsdagen. Potensielt problematisk at den 19. er en torsdag, muligens mange som må vente på stengt postgang over helgen.

Jeg er fornøyd hvis jeg får den på fredagen, da skal jeg ikke klage. Vi er tre kompiser som har avtalt PS5/Demon's Souls LAN med pils og vin så stor skuffelse hvis den ikke kommer.

Posten leverer vel til Post i butikk på lørdager?

 

Lenke til kommentar
11 minutes ago, hennigolsen said:

Jeg er fornøyd hvis jeg får den på fredagen, da skal jeg ikke klage. Vi er tre kompiser som har avtalt PS5/Demon's Souls LAN med pils og vin så stor skuffelse hvis den ikke kommer.

Posten leverer vel til Post i butikk på lørdager?

 

Hadde lest flere steder at postgangen er stengt på lørdager, men ut ifra det jeg googla meg fram til nå er det heldigvis delvis feil, virker som de leverer til post-i-butikk ja :)

Endret av oxidized
  • Liker 1
Lenke til kommentar
oxidized skrev (7 minutter siden):

Hadde lest flere steder at postgangen er stengt på lørdager, men ut ifra det jeg googla meg fram til nå er det heldigvis delvis feil, virker som de leverer til post-i-butikk ja :)

Hehe det jeg og googla meg til tidligere i dag når jeg begynte å innse at det er mulig den kommer på lørdag.. 

Leste på xbox lanseringstråden nå (ny post) om en kar som fikk xboxen i dag fra Elkjøp, og da ble den sendt i går kl på kvelden fra hovedlageret til Elkjøp. Så det er lov å håpe! 

Lenke til kommentar

Fikk nettopp melding fra Elkjøp at en pakke vil snart bli sendt, men tipper de har delt opp ordren min (PS5 + ekstra kontroller) og at det er kontrolleren de sender. Sporingsnummer gir ingen info om vekt eller størrelse, bare «mottatt informasjon om sendingen, befinner seg hos avsender eller er på vei til Brings terminal» blablabla. 

Endret av ballerusk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ballerusk skrev (6 minutter siden):

Fikk nettopp melding fra Elkjøp at en pakke vil snart bli sendt, men tipper de har delt opp ordren min (PS5 + ekstra kontroller) og at det er kontrolleren de sender. Sporingsnummer gir ingen info om vekt eller størrelse, bare «mottatt informasjon om sendingen, befinner seg hos avsender eller er på vei til Brings terminal» blablabla. 

Meget spennende 😮

Hold oss oppdatert! :) 

 

Er ordrestatusen på elkjøp.no også endret?

Endret av SverreLøk
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...