Gå til innhold

Forhåndssalget av Shadowlands overgår alle tidligere World of Warcraft-utvidelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe i veien for å lage andre ting i tillegg, så du kan faktisk få i pose og sekk. Det er nok en del gnisninger mellom Blizzard og Activision som gjør at det er litt uvisst hva de har tenkt å fokusere på fremover. De gikk ut og sa at SC2 ikke får mer innhold, med unntak av balanseoppdateringer, så det betyr vel at de har et utviklerteam som kan settes til noe annet. I februar neste år får vi en online Blizzcon, og forhåpentligvis så avdukes det noen godsaker der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

se på det fra et business perspektiv, all tid folk har brukt vil "forsvinne"(mounts/titler/transmogs++) om de skroter wow og lager noe nytt...

personling så er det helt uaktuelt å betale 120 kr pr måned i et nytt spill idag. Hadde wow blitt lansert i 2020 med 120 kr i måneden tviler jeg på at det hadde blitt en suksess...

Lenke til kommentar
11 hours ago, bubba477 said:

Trist egentlig. Det at dette enda selger gjør at de aldri lager noe nytt.



Tvert imot, tror jeg. WoW var ment å ha et langt liv. Om det sluttet å selge ville det nok være kroken på døra for en oppfølger. Samme med The Sims osv. Man melker lenge og godt med utvidelser før det kommer et nytt tilskudd. 15 år begynner å drøye dog... jeg tror historien slik den settes opp nå ville være en opportun tid for å lage et WoW 2.

Lenke til kommentar
Thorny skrev (55 minutter siden):



Tvert imot, tror jeg. WoW var ment å ha et langt liv. Om det sluttet å selge ville det nok være kroken på døra for en oppfølger. Samme med The Sims osv. Man melker lenge og godt med utvidelser før det kommer et nytt tilskudd. 15 år begynner å drøye dog... jeg tror historien slik den settes opp nå ville være en opportun tid for å lage et WoW 2.

Håper de sender oss langt frem eller tilbake i tid etter Shadowlands.

Lenke til kommentar
Milarwen skrev (36 minutter siden):

Antall spillere er så lave at Blizzard ikke vil gå ut med offisielle tall, likevel så har de solgt flere en noen gang?

Noe her skurrer. Er det snakk om forhåndsbestillinger?

Det kan hende at utvidelsene til WoW har blitt front-loaded når det gjelder både kjøp og re-abonneringer. Folk kjøper utvidelsen, spiller i noen måneder og avslutter abonnementet. Rinse and repeat når neste expansion kommer. 

Uansett ganske tydelig at retail WoW er langt ifra dødt helt ennå. :)

Lenke til kommentar
bubba477 skrev (På 2.11.2020 den 10.12):

Trist egentlig. Det at dette enda selger gjør at de aldri lager noe nytt.

Hvorfor poster du i alle tråder om Blizzard, uten å bidra med noe annet enn syting? 

Jeg er overrasket over at Shadowlands har solgt såpass bra, men som påpekt over det nok mer et resultat av digital distribusjon (og dermed flere forhåndssalg) enn at WoW er mer populært enn noensinne. 

Endret av Vegard#
Lenke til kommentar
Vegard# skrev (19 timer siden):

Hvorfor poster du i alle tråder om Blizzard, uten å bidra med noe annet enn syting? 

Jeg er overrasket over at Shadowlands har solgt såpass bra, men som påpekt over det nok mer et resultat av digital distribusjon (og dermed flere forhåndssalg) enn at WoW er mer populært enn noensinne. 

Jeg vil så gjerne at de skal gjøre det bra men de gjør så mye dårlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...