Gå til innhold

«Hacket» McDonald's for å lage oversikt over iskrem­maskiner som er ute av drift. Har fått ros av kjeden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det burde generelt, i alle butikker og restauranter, være et universelt system hvor man kunne sjekke om tilbud og varer var utsolgt, og hvor mange det var igjen til enhver tid. Det er ikke rettferdig at en butikk har reklame for en vare, så kommer man dit, så er det utsolgt.

Burde være mulig for en eller annen programmeringsgeni å bli milliardær på det der. Kunne blitt et verdensomspennende system.

Men det er min idé, så jeg skal ha 30% ^^

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Kan enkelt sjekkes selv også.

Åpne McDonalds appen, velg bestill i butikk, velg ønsket butikk.

Du ser nå hele bestillingsoversikten og om produktet er tilgjengelig eller ikke.

Ser at kallet i appen henter for alle butikker i nærheten samtidig. Så ikke den mest kompliserte tingen å automatisere + presentere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Kimble said:

Hyundai har litt å lære av McDonald's angående hvordan man håndterer sånt

Ja, husker saken. Men er det slik at Huyndai ellers tar penger for sin "Connected"-løsning, og slik sett at tredjepartsapper undergravde dette? (da kunne man jo uansett si at det var tilgangen til API-et man regulerte, slik at et abo uansett hadde gitt tilgang også med tredjeparts-apper).

Lenke til kommentar
22 hours ago, Taurean said:

Det burde generelt, i alle butikker og restauranter, være et universelt system hvor man kunne sjekke om tilbud og varer var utsolgt, og hvor mange det var igjen til enhver tid. Det er ikke rettferdig at en butikk har reklame for en vare, så kommer man dit, så er det utsolgt.

Burde være mulig for en eller annen programmeringsgeni å bli milliardær på det der. Kunne blitt et verdensomspennende system.

Men det er min idé, så jeg skal ha 30% ^^

Dette må EU sørge for!

Lenke til kommentar
Taurean skrev (22 timer siden):

Det er ikke rettferdig at en butikk har reklame for en vare, så kommer man dit, så er det utsolgt.

Burde være mulig for en eller annen programmeringsgeni å bli milliardær på det der. Kunne blitt et verdensomspennende system.

Det eksisterer jo allerede f.eks hos Ikea, Clas Ohlson, Elkjøp osv. Så milliardær tror jeg man ikke blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...