Gå til innhold

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2020


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Complexity skrev (47 minutter siden):

Er vel kun Roborock som leverer skikkelige greier for pengene.
Vant vel nylig Tv2 sin test og. Noen gjorde det vel litt bedre noen plasser med kostet vesentlig mer.

Tror den selger så bra fra før av at de ikke kommer til å sette den ned..


Ja, det jeg er redd for. 4000 er jo ikke så halvgærnt da, så blir vel å gå for det om det ikke dukker opp et tilbud :)
 

Emsal skrev (23 minutter siden):

Pass på med de støvsugerne, min er ikke så glad i svarte tepper siden det trigger fallsensor og vil dermed ikke gå over de, så har endt opp med å teipe rundt fallsensorne.


Ingen svarte tepper her i hus, heldigvis. Heller ikke trapper da, når jeg tenker på det :)

Lenke til kommentar
edge skrev (46 minutter siden):


Ja, det jeg er redd for. 4000 er jo ikke så halvgærnt da, så blir vel å gå for det om det ikke dukker opp et tilbud :)

Skousen har 33% rabatt i butikk f.o.m. onsdagen. Dessverre ligger de godt over andre butikker i pris på Roborock. Jeg er ute etter S5 Max og den kommer på 3150,- hos Skousen med rabatt. S6 koster 3668,- med rabatt.

Edit: Ser nå at S6 sort utgave er litt billigere. Kommer på 3551,- med rabatt.

Endret av arco3
Lenke til kommentar
39 minutes ago, Tåkefyrste said:

Hadde håpa Fidelio X2 kom på tilbud da den får mye bedre reviews. Men ser ikke slik ut.

Spørs hva du skal med de, til musikk mener jeg x3 er bedre men til film er x2 bedre. Begge er uansett gode all roudere og til 1990 så er det ikke mange alternativer om du skal drive de uten amp. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...