Gå til innhold

CD Projekt RED har fått drapstrusler etter den siste Cyberpunk 2077-forsinkelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh my.....

"CD Projekt RED" holder igjen et spill, for å gjøre det perfekt og for at alle vi skal bli skikkelig fornøyde, men da får de slike hårreisende trusler.... Slipper de spillet for tidlig og med for mange bugs, får de også drapstrusler. Fy faen det er så mange feige fitter gjemt bak dataskjermen nå til dags. Digger at de anmelder hver bidige ting. Ikke la slikt slippe billig unna.

 

Endret av THElastNINJA
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Oi, og se hva vi har her. En som troller så det holder.

Så om du ikke liker et spill, så burde det kanselleres ? Jeg er heller ikke interessert i dette, så lenge det kun er singleplayer story, men jeg vet det er hundrevis av venner, som ELSKER singleplayer. Slik tankegang, er vel ganske meningsløs å ha, må vi vel begge være enige i ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
20 minutes ago, Ludo^.^ said:

Hjelpe meg! Idiotien har ingen grenser lenger. Når du tror du har sett det dummeste, og det ikke kan bli verre, kommer det et nek og hever listen ytterligere noen hakk.

Tja den slags kommentarer og trusler har vært relativt vanlig mot studioer og utviklere i mange år. Se på retorikken som brukes i gamingforum.

Lenke til kommentar
2 hours ago, THElastNINJA said:

Oi, og se hva vi har her. En som troller så det holder.

Så om du ikke liker et spill, så burde det kanselleres ? Jeg er heller ikke interessert i dette, så lenge det kun er singleplayer story, men jeg vet det er hundrevis av venner, som ELSKER singleplayer. Slik tankegang, er vel ganske meningsløs å ha, må vi vel begge være enige i ?

Konstant mas om skiten i 8 år. Mer mas blir det når det slippes.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Er så lei av å lese om sånt. Uansett hvor sinna og oppgitt man er over noe, det eneste man oppnår ved å sende slike meldinger, er å ødelegge for spillmiljøet eller ethvert miljø man hevder å representere. Ja, og så evt. traumatisere spillutviklere som jobber ræva av seg for å underholde oss. Noen burde fått godkjent et empatikurs før man fikk modem. Det sier jo seg sjøl at folk flest vet jo at de fleste gamere er siviliserte og kan oppføre seg, men dessverre er det et fåtall med for mye makt som liker å benytte seg av bestemte syndebukker, og idioter som dette som ikke kan oppføre seg gir dem vann på mølla...

Lenke til kommentar

Har selv fått drapstrusler ved flere anledninger da jeg jobbet som telefonselger i 16 års alderen. Ble til en god latter i friminuttene påfølgende dager. Folk som har jobbet i serviceyrker og lignende vet at det er mye merkelige folk ut å går i forskjellig sinnstilstand. 

Endret av storegutt9
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...