Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date som asperger


Gjest 37e80...60e

Anbefalte innlegg

Gjest 37e80...60e

Jeg runnet akkurat 30 så det er på tide å prøve seg ut i dating verden, jeg har hatt en kjæreste fra jeg var 19 til 24, etter det har jeg ikke brydd meg noe særlig men kjenner jeg savner den type nærhet som en kjæreste gir. Med mitt første forhold var det hun som tok imitative, jeg lette egentlig ikke å har derfor aldri date ordentlig før.

Jeg har asperger å liker derfor ikke gå ut på barer og lignende, Covid gjør det ikke lettere uansett, så jeg tenker å prøve en dating app men jeg som aldri har vært aktiv i noe slik før spør derfor dere her inne, hva er den beste dating appen å bruke til slikt? Er ikke ute etter noe one-nighter.

Jeg har også vært nysgjerrig på å prøve å date andre med asperger eller er på autisme spekteret, jeg fant en egen dating side for det men når man søker der var det ikke ett eneste medlem i Norge.

Jeg er fult oppegående, helt uten noe vansker som er normalt med folk på spekteret, jeg har mine interesser jeg er veldig lidenskapelig med men ellers "normal" Kanskje litt stygt å si det slik men 😅

Så som sagt, hva er beste dating app/nettside for slikt? Dating tips tas også imot med takk

 

Anonymous poster hash: 37e80...60e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 351ac...b3b

Hvis du er kjekk prøv Tinder. Men ikke få selvtilliten knekt om du får ingen matcher. Jeg fikk vel 3 dater på ett år ca. (spoiler mest sannsynlig er du ikke kjekk slik som 80% av menn i verden og vil slite på Tinder) 

Ville ikke sagt at jeg hadde asperger om du har det veldig lett. 

Anonymous poster hash: 351ac...b3b

Lenke til kommentar
Gjest 351ac...b3b

Ville prøvd sukker.no der blir man matchet med likesinnede basert på veldig detaljerte spørsmål. Selv der fikk jeg ikke svar mange av de samme fra Tinder der. Men verdt ett forsøk. 

Anonymous poster hash: 351ac...b3b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...