Gå til innhold

Nettbrett til rundt 1500


MobilNerd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Androidnettbrett har ofte en gammel versjon av Android allerede når det kommer i butikkene. Så det ønsket er ikke lett å oppfylle.

 

Ellers kan jeg anbefale Huawei MediaPad T5 som i disse dager koster 1666 kr. Med 32 GB lagring og 4G. Ikke verst pris. Ytelsen er ikke all verden, men det er like bra som de fleste Androidbrett der ute. Huawei har allerede sluttet å gi den oppdateringer da, så ikke forvent Android 9 eller 10.

https://prisguiden.no/produkt/huawei-mediapad-t5-10-32gb-4g-358736

Endret av Sharpings
La til link
Lenke til kommentar
13 hours ago, Sharpings said:

Ellers kan jeg anbefale Huawei MediaPad T5

Enig med Sharpings her, T5 er nok det beste alternativet i denne prisklassen. Ytelsen er akseptabel for lett til middels bruk, og skjermen er overraskende god for prisen. Vær obs på at den ikke har lyssensor, så lysstyrken på skjermen må justeres manuelt. Skjermen har 1920x1200, mange andre i prisklassen har 1200x800, som gjør at man tydelig ser hver enkelt pixel. Den vil nok aldri få nyere Android enn 8, og sikkerhetsoppdateringer blir det nok slutt på i 2021.

Lenke til kommentar
^fmj skrev (På 2.11.2020 den 12.48):

Budsjettbrett fra Samsung?

Samsung Galaxy Tab A 10.1 Wi-Fi 32GB

Kommer vel garantert på tilbud snart, Android 10 får du også og det er verdt litt syns jeg.

Elkjøp outlet - Lenovo Tab M10 FHD Plus (Kun Arendal)

God sjanse for at Lenovoen også kommer på tilbud snart.

Jeg har dette brettet fra Samsung som jobbverktøy. Det er forferdelig treigt. Jeg synes faktisk at 2016 modellen som vi brukte før er en god del bedre. 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...