Gå til innhold

AMD RDNA2 (Radeon RX 6xxx)


ExcaliBuR

Anbefalte innlegg

6u4rdi4n skrev (1 minutt siden):

Da har man funnet ut at XFX RX 6800 XT Speedster MERC 319 og XFX RX 6800 XT Speedster MERC 319 ikke nødvendigvis har samme kretskort... 

For den saks skyld fant jeg også ut at XFX har en modell det er lite til ingen info på: RX-68XTALFD9

Er det forskjellige varianter? Black edition, ultra etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6u4rdi4n skrev (30 minutter siden):

Da har man funnet ut at XFX RX 6800 XT Speedster MERC 319 og XFX RX 6800 XT Speedster MERC 319 ikke nødvendigvis har samme kretskort... 

For den saks skyld fant jeg også ut at XFX har en modell det er lite til ingen info på: RX-68XTALFD9

Samme kort har forskjellige kretskort? Eller mente du to forskjellige XFX 6800 XT-kort?

Lenke til kommentar

Min RX 480 er enda en traver heldigvis, håper jeg kan skaffe meg et 6700 eller 6800 til ordinær pris etterhvert! to av kortene jeg kjøpte og betalte for ble utsolgt mens jeg betalte. (6800xt og 6800, ingen leveringsdato så ble til at jeg avbestilte begge) Men men får prøve igjen 

Endret av markene1
Lenke til kommentar
markene1 skrev (20 minutter siden):

Min RX 480 er enda en traver heldigvis, håper jeg kan skaffe meg et 6700 eller 6800 til ordinær pris etterhvert! to av kortene jeg kjøpte og betalte for ble utsolgt mens jeg betalte. (6800xt og 6800, ingen leveringsdato så ble til at jeg avbestilte begge) Men men får prøve igjen 

Ser det ligger en xfx 6800 på finn til 10500 kr. Ikke så hakke gale. En tusen lapp mer enn komplett selger for. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
obvobe skrev (1 time siden):

Ser det ligger en xfx 6800 på finn til 10500 kr. Ikke så hakke gale. En tusen lapp mer enn komplett selger for. 

Vurderte det selv, men ingen i nærheten + stoler ikke på å forhåndsbetale en privatperson 10500 for å sende noe.

Endret av markene1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, lucky666 said:

Noen som ligger med et 6800xt tilovers og IKKE har planer om å selge på Finn? Send meg gjerne en pm :)

 

Har gitt opp å trykke F5 halve døgnet og innser at jeg er for treig, når det endelig er mulig å kjøpe..Faan, jeg har da en jobb å følge med på også :)

Last ned finn.no app på telefonen. Lag et søk for 6800xt og lagre det slik at du får varsler. Appen gir beskjed samme minutt som noe nytt kommer på markedet, og da står du bedre stilt mot de andre.

Lenke til kommentar
ilalo skrev (1 time siden):

Beste 6700xt kort av disse 3 til gamin og ca pris? 
evt andre 6700 xt merker man burse se etter 
 

 

Det beste er nok det dyreste, da får du sikkert 2-5% ekstra ytelse.

Proshop har på lager: https://www.proshop.no/?s=6700+xt

Men jeg vet ikke om jeg klarer å anbefale et 6700 XT til 8000 kr

Du burde primært se etter det som er på lager til en pris du er villig til å betale, det er selgerens marked på skjermkort for tida.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
23 minutes ago, Vannlinjen said:

Ganske sikkert på at XFX har blant dei beste AMD-korta denne generasjonen - og det beste av dei er Merc-en som Noreng skreiv. Trur ogso AsRock sitt Phantom er veldig bra: ASRock Radeon

Det vet du ikke før du demonterer kortet og ser om monteringen er forsvarlig utført. XFX var mitt go to brand den gangen de hadde grønt i logoen.

 

Lenke til kommentar
JumboJarle skrev (44 minutter siden):

Var det her et dårlig kjøp? Så de var på lager og kjøpte på ren impuls fordi alt annet er umulig å få tak i...

 

Hva tenker dere i tråden her?

 

 

Skjermbilde.thumb.PNG.af1bd66cb58391595d7a69fe99eb24e0.PNG

Ca 30% over lanseringspris. Tipper det er tett på anbefalt ASUS utsalgspris. Yup, antakelig et kupp nå for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...