Gå til innhold

AMD RDNA2 (Radeon RX 6xxx)


ExcaliBuR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en av de som kjøpte XFX 6900XT og er strålende fornøyd! Etter litt kjøp og salg sitter jeg i bunn og grunn med et 6900XT som jeg har betalt litt over 1000-lappen for:-) Litt rart og gi slipp på et 3080, samtidig utrolig moro å leke med AMD gfx igjen. Mye som har skjedd siden 7970-tiden som jeg ga opp pga elendig kompabilitet til FSX og P3D. Crazy times:-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
BioNor skrev (3 timer siden):

Var en av de som kjøpte XFX 6900XT og er strålende fornøyd! Etter litt kjøp og salg sitter jeg i bunn og grunn med et 6900XT som jeg har betalt litt over 1000-lappen for:-) Litt rart og gi slipp på et 3080, samtidig utrolig moro å leke med AMD gfx igjen. Mye som har skjedd siden 7970-tiden som jeg ga opp pga elendig kompabilitet til FSX og P3D. Crazy times:-D

Venter fremdeles på et 6800 xt oc fra power.... så fort jeg ser et 6900 xt eller 3080 som er bra til en fornuftig pris så kjøper jeg det. power.no kan ta seg en bolle!

 

Lenke til kommentar

Adrenalin 21.3.1 er ute, se førstepost: 

 

Desverre ingen SuperResolution, wccftech har en artikkel:

https://wccftech.com/amd-confirms-fidelityfx-super-resolution-nvidia-dlss-competitor-will-launch-this-year/

Sitat

It’s progressing very well internally in our lab, but it’s our commitment to the gaming community that it needs to be open that it needs to work across all things and game developers need to adopt it. Even though it’s progressing well, we still have more work to do and not only internally but with our game developer partners. We want to launch it this year. We believe we can do that this year, but at the same time we a lot more work ahead of us. We need to make sure the image quality is there. We need to make sure it can scale from different resolutions. And at the same time that our game developers are happy with what we are producing.

— Scott Herkelman (AMD)

 

 

Endret av ExcaliBuR
Lenke til kommentar
1 minute ago, ZoLaMont said:

ble jo meget rimelig med kupong og greier. Fikk ikke med meg hva prisen var på det SWFT kortet men takket være printscreen din ser jeg det nå. Supert. 

Ja ble noe rimeligere enn jeg trodde, ca samme pris som de billigste 5700xt kortene lå på for et år siden

Lenke til kommentar
Ooinaru skrev (3 timer siden):

Fikk bestilt før de var tom med forventet levering 26. Mars, fikk brukt rabattkupong også 🙂

 

Stilig! Fekk kjøpt meg eit slikt eit eg au. Fem lappar var ein god pris. Såg Netonnet hadde alle korta utanom eitt prisa til 7000. Proshop hadde heilt sjuke prisar. Komplett var ganske snille denne gongen.

Endret av Vannlinjen
Lenke til kommentar
31 minutes ago, Vannlinjen said:

Stilig! Fekk kjøpt meg eit slikt eit eg au. Fem lappar var ein god pris. Såg Netonnet hadde alle korta utanom eitt prisa til 7000. Proshop hadde heilt sjuke prisar. Komplett var ganske snille denne gongen.

Ja absolutt overkommelig og noenlunde samme pris som 5700xt med 30% økt ytelse

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...