Gå til innhold

AMD RDNA2 (Radeon RX 6xxx)


ExcaliBuR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, jlarssen said:

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Da var bygget ferdig. 6900xt med vannblokk fungerer som bare det, avrage temps under belastning ca 40 grader. 

Spesial bestilte kabler? Synes det koster mer enn det smaker, PC pr 2020 blir grisedyrt uannsett. Men jeg er også ikke fornøyd med PCI-E kabler man får med PSUer som ikke er solo kabler, men har også den lille halen med enda en kobling. Har inntrykk av at man ikke bør bruke doble kabler i dag for GPUer, heller 2-3 single kabler.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, JarleGutt said:

Spesial bestilte kabler? Synes det koster mer enn det smaker, PC pr 2020 blir grisedyrt uannsett. Men jeg er også ikke fornøyd med PCI-E kabler man får med PSUer som ikke er solo kabler, men har også den lille halen med enda en kobling. Har inntrykk av at man ikke bør bruke doble kabler i dag for GPUer, heller 2-3 single kabler.

Cablemod kabler, ikke forlengere, men erstatningskabler. Med tanke på hva jeg har brukt på denne spiller utgiften for kablene ingen rolle. 😁 

Lenke til kommentar
Just now, Kyrre S. said:

Funker egentlig den routinga? Hva er det som garanterer at vannet faktisk går gjennom GPU-blokk?

Motstand... Etter hva jeg har undersøkt meg frem til er det omtrent lik motstand i CPU og GPU blokkene, da skal vannet deles mellom blokkene ca 50/50. Ingen tvil at vannet går gjennom begge , når jeg kjører 3dmark ligger gpu på ca 40 og i cinebench ligger cpu på ca 50.

 

Lenke til kommentar
Nizzen skrev (1 time siden):

Hvilket hovedkort og bios har du?

Maximus XI Gene og husker ikke helt hvilken versjon jeg sitter på akkurat nå. Nest nyeste eller den før der... Eller tenker du på BIOS på skjermkortet? Testa begge det kom med.

Rage mode dukket opp da jeg testa 6900 XT for en måned siden. Kanskje jeg skulle prøve forrige versjon av Adrenalin?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...