Gå til innhold

AMD RDNA2 (Radeon RX 6xxx)


ExcaliBuR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Juggel skrev (2 timer siden):

Hvordan kan man forvente at driverne til disse korta er?

Driverne til 5700xt i 2019 var ganske dårlig de første 2-3mnd. Mye bugs og artefakter i forskjellige spill, spesielt eldre titler.
Det gikk 5-6mnd etter lansering før de begynte å bli bra etter min mening. Mine forventninger til AMD er at de bare blir bedre og bedre på sikt.

Lenke til kommentar
On 1/26/2021 at 11:20 AM, PantZman said:

50stk+ XFX Radeon RX 6900 XT MERC 319 Black edt til 15000kr hos komplett. Blir spennende å se om de forsvinner.

De forsvinner, 30 stk igjen nå. Jeg kjøpte et av de og det ble sendt i dag.

Når det er sagt er 15k alt for dyrt for et 6900 XT kort. Med de rabattene jeg hadde tilgjengelig fikk jeg kortet til 12,600 som er dyrt, men innenfor det jeg synes er akseptabelt å betale for et slikt kort.

6900XT bør ligge mellom 11 og 13k. Alt over dette er bare tull med mindre vi snakker vannkjøling eller lignende.

 

Endret av BNixx
Lenke til kommentar
6 minutes ago, SVD said:

Ble imponert over mitt 6800XT i Cyberpunk 2077 i alle fall. Det er en ny generasjon grafikk for meg :)

Ja, det kan jeg tro. I alt av benchmarks jeg har sett får jeg over dobbelt så mye ytelse enn jeg har nå. Så det blir en stor oppgradering.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et Sapphire 6900 nitro + i begynnelsen av januar. Det har vært planen å bygge en ren AMD maskin. Jeg er kjempefornøyd så langt, klarer alle fps mp spillene jeg spiller på maks fps som skjermen klarer (144fps 3440x1440), med ultra settings, uten overklokking.
Innser at 6800 XT er omtrent like bra, men med siste prisstigning er jeg glad jeg slo til når jeg hadde mulighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...