Gå til innhold

AMD RDNA2 (Radeon RX 6xxx)


ExcaliBuR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
🛑 Viktig informasjon om Radeon RX6800 og 6800XT 🛑
I dag lanseres tredjepartsmodeller av AMDs nye grafikkortserie: Radeon RX 6800 og 6800 XT.
Dessverre så viser det seg at tilgangen på disse kortene er ekstremt lav, og vi vil kun motta et fåtall kort fra produsentene. Slik det nå ser ut er produksjonshastigheten hos ASUS, MSI, Sapphire og alle andre partnerprodusenter lav, og ventetiden for levering av kort er ventet å bli lang. Vi kommer til å åpne for at du kan velge å motta varsling for når vi åpner for salg av kortene, men per nå vil vi kun vise dem frem på våre sider uten mulighet for bestilling. 🙂
Du kan være sikker på at vi gjør alt hva vi kan for å få tak i så mye kort som overhodet mulig når situasjonen rundt levering er bedre, og ber dere alle ha tålmodighet rundt levering.
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

@TheMagicToiletbrush forklar da følgende. Hva venter de med egentlig. Hvorfor ikke bare legge det ut som Motta Varsel da, om det ikke er AMD som setter et visst klokkeslett (NDA) på når man kan få vite prisene eller hva det går i for noe?

Er jo helt absurd å ha en gjeng entusiaster sitte på gjerde for å melde seg på et Motta Varsel. Om det ikke er fordi de få kortene likevel skal legges ut for salg i dag. Skjønner ikke helt noen annen logikk, noen forslag?

Lukter minilansering jeg!

Endret av G
Lenke til kommentar
33 minutes ago, Emile the rat said:

Dette var vel grafene som ble visst under presentasjonen av 6800, 6800 TX og 6900 XT? :)

Ja det var det. 

Jeg trodde rage mode og SAM var synliggjort med hvite "topper" som stacked bars på de slidene som det var brukt. Jeg har tydeligvis misforstått. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...