Gå til innhold

Shortcuts på iOS synkroniseres ikke rett


pbns1979

Anbefalte innlegg

Begynte som smått i går og lage meg noen forskjellige snarveier til ting i Shortcuts på min iPad, som skal brukes hovedsakelig på iPhone. Problemet her er at synkroniseringen mellom enhetene tydeligvis ikke fungerer ordentlig, for på telefonen så dukker det bare opp elementer med både feil (gamle navn) og masse manglende elementer i hver snarvei. Det har ikke synkronisert seg ordentlig over natta heller. Har sjekket innstillinger for Shortcuts både på iPad og iPhone og begge er satt opp likt til å dele data via iCloud.

Noen som har vært borti dette eller har noen tips? 🤔

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
zanta skrev (5 timer siden):

Bruker ikke dette selv, men ville startet med å slette alle shortcuts på både iPhone og iPad, og ventet til alt var synket bort. Så starte på nytt med en eller noen få nye shortcuts, og se om synken virker som den skal da. Og aller først sjekket at alle enheter hadde nyeste iOS-/iPadOS-versjon.

Det fungerte faktisk å slette unna ja, var nok å fjerne de på iPhone så forsvant de på iPad også. Når jeg nå lager en ny shortcut så dukker den opp umiddelbart på telefonen, og sletter jeg den så forsvinner den fra telefonen igjen like fort. Takk for tipset!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...