Gå til innhold

Ingen får selge PlayStation 5 i butikk i 2020


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Siden jeg klarte å gjøre om min PS4 til et mer eller mindre lydløst monster (ingen jetmotor her lenger woohoo!) så var det en bitteliten vurdering på om jeg skulle vente litt med PS5. Nå ser det ut til at jeg ikke har noe valg.

Synes hele dette er merkelig. Hvorfor bare i Norge? Noen tenker at Norge er en prøvekanin for å se hvordan dette påvirker salget (globalt), men før de får se noen reell effekt av dette, har den første leveransefasen allerede vært :/

Nei, jeg tror at det er noen som har gapt litt høyt, og krever at andre ikke skal få solgt de i butikk for å ikke tape ansikt (*kremt* komplett *kremt*). For som andre poengterer, å ikke få lov til å selge ps5 bak disk, mens *alle* andre varer kan få bli solgt? Weird.

Ser også at noen belager seg på å bestille fra nett. Vel, lykke til. Sist gang Elkjøp hadde en surprise åpning av online forhåndsbestilling, var det utsolgt på et kvarter. Imagine being prepared...

Men sånn sett så er det kanskje en bra ting? Kan jo bruke tiden til å se an faktiske erfaringer med 1. gen maskinvaren.

jaja =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Arodem skrev (16 timer siden):

Dette står også i vår artikkel. Tek siterer oss her. :)

Hva er forskjell på en ps5 og en vaskemaskin?  Utenom det opplagte selvfølgelig. Lett å lure folk i år 2020. 😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...