Gå til innhold

Se demonstrasjon av Xbox Series X – viser menyer, funksjoner og mye annet


Anbefalte innlegg

Grimbeorn skrev (4 minutter siden):

Det gjelder også spill som er låst til en bestemt fps, men som slet med ustabilitet.

Er jo nøyaktig det jeg skriver i kommentaren min...

Iki skrev (32 minutter siden):

Noe som kun gjelder i spill som var ustabile.

 

Grimbeorn skrev (6 minutter siden):

Skal jeg forstå deg slik at du er ute av stand til å glede deg over spill som ikke er helt nye, i så fall høres det veldig trist ut.

Jeg ser ikke poenget med å betale 4-6.000,- kroner for en konsoll som kun skal spille spill som jeg helt fint kan spille på en konsoll som koster 2.000,-

Spesielt ikke når jeg har de eldre konsollene.

Skal jeg først kjøpe en ny konsoll så vil jeg ha en grunn for å gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
11 minutes ago, Iki said:

Er jo nøyaktig det jeg skriver i kommentaren min...

Jeg ser ikke poenget med å betale 4-6.000,- kroner for en konsoll som kun skal spille spill som jeg helt fint kan spille på en konsoll som koster 2.000,-

Spesielt ikke når jeg har de eldre konsollene.

Skal jeg først kjøpe en ny konsoll så vil jeg ha en grunn for å gjøre det.

Var ikke det du skrev, du skrev at det kun gjelder i spill som var ustabile og ikke låst til en bestemt fps. Derfor må jeg presisere at det også gjelder spill som er låst til en bestemt fps.

Du setter tydeligvis ikke pris på god ytelse i spill, siden du fnyser av kraftigere hardware. At spill fungerer "helt fint" på eldre konsoller er en sannhet med modifikasjoner. Merker jo allerede stor forskjell mellom One og One X, Series X vil gi et enda større løft.

At det ikke er grunn god nok for deg har jeg skjønt, jeg gleder meg til å spille alle spill med bedre ytelse, både gamle og nye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er helt sikkert noen ytterst få som klarer finne glede med en series s/x og gamepass frem til det kommer flere next gen titler. 

Virker som Iki glemmer helt at det også kommer 3. parts spill til begge konsoller. 

Selv om PS5 har litt flere interessante titler @ launch imo, så er det fortsatt ikke noe tittel på noen av de som gjør at jeg tenker jeg må kjøpe den ene eller andre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, barezell said:

Selv om PS5 har litt flere interessante titler @ launch imo, så er det fortsatt ikke noe tittel på noen av de som gjør at jeg tenker jeg må kjøpe den ene eller andre. 

Samme her. Er hovedsaklig PC-gamer så jeg har Xbox-spillene dekket, men kommer nok til å skaffe meg en PS5 når det er dukket opp mange nok eksklusive titler til å rettferdiggjøre kjøpet. Gjorde det samme med PS4 - da endte jeg opp med å vente til PS4 pro kom og spilte eksklusive spill i månedsvis. Gjorde heller ingenting at spillene var billigere da. Good times.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
saywhat skrev (2 timer siden):

Men hvorfor sa du at det tilsvarte akkurat 3,5 måned med Game Pass? Er 350 kr gjennomsnittsprisen på et PS5-spill, eller bare dro du et tall opp av hatten?

Dro opp et tall basert på hva spillene vi har sett til nå koster.

Men jeg kunne godt sagt at ca 800 ps5 spill koster 50 kroner i måneden, noe du sikkert ville sagt deg uenig i...

 

Grimbeorn skrev (2 timer siden):

Var ikke det du skrev, du skrev at det kun gjelder i spill som var ustabile og ikke låst til en bestemt fps. 

Og som i også.

Burde være ganske lett å forstå med tanke på hvor lett du mener det er å forstå alle andre?

barezell skrev (1 time siden):

Det er helt sikkert noen ytterst få som klarer finne glede med en series s/x og gamepass frem til det kommer flere next gen titler. 

Virker som Iki glemmer helt at det også kommer 3. parts spill til begge konsoller. 

Selv om PS5 har litt flere interessante titler @ launch imo, så er det fortsatt ikke noe tittel på noen av de som gjør at jeg tenker jeg må kjøpe den ene eller andre. 

Jeg regner med det er mange som finner gleden i gamepass og series X.

Problemet er bare at det er snakk om en konsoll som skal konkurrere mot en annen.

Da må man i første omgang sammenligne utvalget man får.

 

Hadde Halo og hellblade kommet nå til lanseringen så hadde det vært langt vanskeligere å velge, men når Playstation må kjøpes for å spille nye spill, mens Xbox bare blir en oppgradering av eldre...

Lenke til kommentar
23 minutes ago, Iki said:

Hadde Halo og hellblade kommet nå til lanseringen så hadde det vært langt vanskeligere å velge, men når Playstation må kjøpes for å spille nye spill, mens Xbox bare blir en oppgradering av eldre...

 

24 minutes ago, Iki said:

Burde være ganske lett å forstå med tanke på hvor lett du mener det er å forstå alle andre?

Jeg regner med det er mange som finner gleden i gamepass og series X.

Problemet er bare at det er snakk om en konsoll som skal konkurrere mot en annen.

Da må man i første omgang sammenligne utvalget man får.

 

Hadde Halo og hellblade kommet nå til lanseringen så hadde det vært langt vanskeligere å velge, men når Playstation må kjøpes for å spille nye spill, mens Xbox bare blir en oppgradering av eldre...

Nei, det du skrev var egnet til å misforstå i sammenheng med øvrig argumentasjon du kom med.

Ikke vanskelig å velge for meg siden jeg har større spillbibliotek på Xbox enn på PS , og heller ikke er fan av soulsborne-sjangeren eller Spiderman. Dessuten kommer det mye nytt til Xbox også, selv om det ikke er eksklusivt. Kommer til å ha mer kvalitetsspill å spille enn jeg har tid til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
35 minutes ago, Iki said:

Dro opp et tall basert på hva spillene vi har sett til nå koster.

Men jeg kunne godt sagt at ca 800 ps5 spill koster 50 kroner i måneden, noe du sikkert ville sagt deg uenig i...

Jeg sjekket prisene på prisguiden, det virker som de fleste PS5-spillene ligger på over 600 kroner og oppover.
https://prisguiden.no/kategorier/spill?f[96][]=PlayStation 5&n=2

Og den siste delen der forstod jeg ikke helt. Mener du PS Now? Visste ikke at de hadde lagt ut Playstation 5-spill der. Når skjedde det?
Jeg snakker ikke om spill tilgjengelig på PS5 (bakoverkompatible spill), men spill laget spesifikt for PS5.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Iki skrev (6 timer siden):

Ingen.

Men folk kjøper ikke konsoller for å ha dem som pynt i stua, de har lyst til å spille et spill.

Man hører mange historier om folk som kjøpte en Xbox kun for å spille halo, eller en Playstation kun for Bloodborne.

Så da spør jeg deg, hvorfor kjøpe en series X?

Hvilket spill er det som gjør at noen må ha en series X?

Så du sier at Xbox ikke har noen spill å spille. Jammen daså. Da har heller ikke PS noen spill heller med den logikken. 

Hører mange historier om folk som kjøper konsoll for å spille bedre spill også, som vil spille på bedre hardware osv. Som spiller spill som Call of Duty, Fortnite, FIFA, Minecraft og alle mulige andre titler som f.eks Cyberpunk og AC . Hvorfor kan ikke folk spille disse? Fordi det ikke er ekslusive titler eller launch titles så da har ikke folk grunn til å kjøpe Series X? Men Series X selger den, antageligvis bedre enn forventet. Det burde jo være bevis nok for deg. Men du tror at hele verden er bygget rundt at DU ikke ser noen grunn for å kjøpe Xbox.

Hvorfor kjøpe Series X? Hvorfor kjøpe PS5? Hvorfor i all verden bryr du deg så mye om hvorfor folk kjøper en konsoll? Tallene peker på at folk kjøper konsoll for mer enn den ene lille grunnen som du og enkelte holder fast til

. Med den logikken så betyr det at hvorfor kjøpe 50 millioner mennesker Xbox One overhode? Det er 50 millioner mennesker med andre ord som hadde god nok grunn til å kjøpe konsollen og det var ikke ekslusive spill akkurat. Det burde jo bevise for deg at det er mer enn den PS fanboy holdningen din du holder til som er årsaken bak et konsoll kjøp.
Om du ikke skjønner hvorfor folk kjøper en konsoll annet enn at du tror de kjøper det er pga av ekslusive titler så er det på tide å våkne opp. 

 

Iki skrev (6 timer siden):

Ja. Enkelte koster mer, enkelte koster mindre.

 

Skaffet meg nettopp Gamepass i et år for 600kr. Demons Souls koster 799kr. Som er en remake, lol. 
Når du tar utgangspunkt i at PS5 spill koster 350 kr så vet man at du er et troll som bare er ute etter oppmerksomhet.

Endret av Ezio
  • Liker 2
Lenke til kommentar
saywhat skrev (1 time siden):

Og den siste delen der forstod jeg ikke helt. Mener du PS Now? Visste ikke at de hadde lagt ut Playstation 5-spill der. Når skjedde det?
Jeg snakker ikke om spill tilgjengelig på PS5 (bakoverkompatible spill), men spill laget spesifikt for PS5.

Ettersom folk her inne mener at Xbox sine oppgraderinger av Xbox one spill kan regnes som series X spill så bør vel det samme gjelder for Sony sine spill som oppgraderes?

Eller skal man forskjellsbehandle fordi man liker det ene firmaet bedre?

 

Ezio skrev (55 minutter siden):

Så du sier at Xbox ikke har noen spill å spille. Jammen daså. Da har heller ikke PS noen spill heller med den logikken. 

Du er ganske dårlig på logikk her ser jeg...

Jeg spurte tidligere, men har enda ikke fått svar.

Hvilket spill er det som kommer eksklusivt til series X ved lanseringen, som skal få folk til å kjøpe denne konsollen?

 

Playstation har ratchet and clank, spider-man, demons souls og flere.

Ezio skrev (58 minutter siden):

Hvorfor kjøpe Series X? Hvorfor kjøpe PS5? Hvorfor i all verden bryr du deg så mye om hvorfor folk kjøper en konsoll? Tallene peker på at folk kjøper konsoll for mer enn den ene lille grunnen som du og enkelte holder fast til

Tallene tyder for tiden på at Playstation har mer enn 10 ganger så stor interesse som Xbox.

Konkurranse er en god ting for forbrukerne, så når et firma som lett kunne konkurrert ikke gjør det, da bryr jeg meg.

 

Ezio skrev (1 time siden):

Skaffet meg nettopp Gamepass i et år for 600kr. Demons Souls koster 799kr. Som er en remake, lol. 

Her kommer du jo med en påstand om at eldre spill ikke er verdt noe selv om de blir pusset opp, så hvorfor i alle dager påstår du at de er verdt noe når Xbox gjør det samme?

Du er vel ikke kanskje en fanboy?

Lenke til kommentar
Just now, Iki said:

Ettersom folk her inne mener at Xbox sine oppgraderinger av Xbox one spill kan regnes som series X spill så bør vel det samme gjelder for Sony sine spill som oppgraderes?

Eller skal man forskjellsbehandle fordi man liker det ene firmaet bedre?

Har jeg noen gang sagt dette? Vennligst ikke putt ord i munnen min basert på hva andre folk sier

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Iki skrev (52 minutter siden):

Du er ganske dårlig på logikk her ser jeg...

Jeg spurte tidligere, men har enda ikke fått svar.

Hvilket spill er det som kommer eksklusivt til series X ved lanseringen, som skal få folk til å kjøpe denne konsollen?

 

Playstation har ratchet and clank, spider-man, demons souls og flere.

"Men folk kjøper ikke konsoller for å ha dem som pynt i stua, de har lyst til å spille et spill." - Dette er deg som sier indirekte at Xbox ikke har spill. Er det ikke spill med mindre det slippes på samme dagen konsollen kommer ut? Lol

Det hjelper ikke at du gjentar deg selv i ørten tråder på dette forumet, det er jo helt åpenbart at du på dette stadiet ikke er interessert i å høre hva som blir sagt. Som igjen bare bekreftes at man snakker om en ekstrem fanboy som ikke klarer å se det store bildet her. 

Du ignorerer at folk kjøper konsollen for andre grunner enn launch titler. Om det ikke er ekslusive spill ved lanseringen. Kanskje det er andre grunner for at folk faktisk kjøper konsollen? Men dette ignorerer du, dette er noe du overhode ikke forstår gang etter gang. Du tror at ekslusive spill ved lanseringen er den eneste grunnen for at folk skal kjøpe konsollen på dag en. Allikevel solgte Xbox One over 50 millioner konsoller i verden(og det uten ekslusive spill). Dette ignorerer du også.

Du ignorerer også at Xbox Series X selger konsoller nå og er utsolgt flere steder i verden. Det i seg selv er et bevis på at det er andre grunner som du ikke er interessert i. Hardware er den største grunnen for at folk kjøper nye ting. Enten det er telefon, TV, konsoller, PC eller hva det enn måtte være. Dette ignorerer du også og alt du gjør på dette stadiet er og gjenta det samme skvipet fordi det er det eneste du har samtidig som du ignorerer alt annet. 


Spiller ingen rolle om PS har Spiderman og Demon Souls ved launch. Dette er nisje spill. De har hatt launch titles tidligere som knapt har solgt som igjen er nok en gang et bevis på at majoriteten av folk kjøper konsoll for mer enn et spill(de fleste kjøper spillene som er tilgjengelig på alle konsoller) og for andre ting. Som igjen er et bevis på at dette lille du holder fast i er temmelig ubetydelig for det store bilde. 

 

Iki skrev (52 minutter siden):

Tallene tyder for tiden på at Playstation har mer enn 10 ganger så stor interesse som Xbox.

Konkurranse er en god ting for forbrukerne, så når et firma som lett kunne konkurrert ikke gjør det, da bryr jeg meg.

Jaha basert på hva da? Kan du ikke legge frem salgstallene så vi kan få en bekreftelse for en gang skyld på noe av det du sier? Eller du baserer deg sikkert på en artikkel som du tilfeldigvis fant interesse av fordi det fremhevet PS posititvt? Du suger jo til deg bare informasjon som alle andre fanboys. 

"10 ganger så stor interesse som Xbox" Herlighet sjeldent jeg har sett mer pinlig fanboy her inne enn deg.
Siste 90 dagene på google som viser overhode ikke at PS har 10 ganger mer interesse.

5bdec9ba3954a056a882d0f027283b8f.png

Iki skrev (52 minutter siden):

Her kommer du jo med en påstand om at eldre spill ikke er verdt noe selv om de blir pusset opp, så hvorfor i alle dager påstår du at de er verdt noe når Xbox gjør det samme?


Jeg kom ikke med en påstand om at eldre spill ikke er verdt noe? Herregud. Dette skrev jeg "

Skaffet meg nettopp Gamepass i et år for 600kr. Demons Souls koster 799kr. Som er en remake, lol. 

 Jeg sammenlignet prisen hva jeg betalte for Gamepass(600kr) med en remake som PS5 slipper som koster 800kr. Etter at du antydet at PS5 spill kostet like mye som 3.5 og en halv mnd med Gamepass. Ta deg sammen. Er det noe jeg garanterer så er det at Gamepass kommer til å selge mer enn det Demons Souls noensinne kommer til å gjøre.

Endret av Ezio
Lenke til kommentar

Det kommer nok av nye spill og nytt innhold til Series X ved og like etter lansering. I tillegg har jeg en god del oppgraderte versjoner av gamle spill å velge mellom. Jeg er ikke redd for at jeg skal mangle spill å spille i år. :)

Jeg synes imidlertid det er slapt av Microsoft å kun tilby Gears Tactics som et nytt* spill ved lansering. Det er tydelig at de håpte på at Halo Infinite skulle være nok, men det slo hardt tilbake på dem da det ble utsatt. Etter min mening hadde Xbox One en mye bedre lanseringslineup fra Microsoft sin side.

*Nytt på konsoll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
saywhat skrev (3 timer siden):

Har jeg noen gang sagt dette? Vennligst ikke putt ord i munnen min basert på hva andre folk sier

Jeg må holde meg til diskusjonen som foregår i dette kommentarfeltet. Om noen da kommer med påstander om noe utenfor så blir det vanskelig å forstå uten noen forklaring.

 

Ezio skrev (2 timer siden):

"Men folk kjøper ikke konsoller for å ha dem som pynt i stua, de har lyst til å spille et spill." - Dette er deg som sier indirekte at Xbox ikke har spill. Er det ikke spill med mindre det slippes på samme dagen konsollen kommer ut? Lol

Det er selvfølgelig et spill uavhengig av når det kommer ut, men om det ikke er ute enda så kan du ikke spille spillet.

Uansett hvor mye du prøver så får du ikke spilt et spill før du kan kjøpe det, selv om du har kjøpt konsollen.

Nå vet vi at halo ble utsatt til 2021, nøyaktig dato vet vi ikke.

Dvs at du i allefall må vente 2 måneder før du får et spill å spille på den.

 

Ezio skrev (2 timer siden):

Det hjelper ikke at du gjentar deg selv i ørten tråder på dette forumet, det er jo helt åpenbart at du på dette stadiet ikke er interessert i å høre hva som blir sagt.

Jeg gjentar meg bare når folk spør om akkurat samme ting.

Som vi ser her.

 

Ezio skrev (2 timer siden):

Du ignorerer at folk kjøper konsollen for andre grunner enn launch titler. Om det ikke er ekslusive spill ved lanseringen. Kanskje det er andre grunner for at folk faktisk kjøper konsollen? Men dette ignorerer du, dette er noe du overhode ikke forstår gang etter gang. Du tror at ekslusive spill ved lanseringen er den eneste grunnen for at folk skal kjøpe konsollen på dag en. Allikevel solgte Xbox One over 50 millioner konsoller i verden(og det uten ekslusive spill). Dette ignorerer du også.

Jeg ignorerer over hodet ikke dette.

I denne artikkelen så diskuterer jeg jo med andre som sier de skal kjøpe konsollen for å spille gamle spill.

 

Eksklusive spill er hovedsakelig det som gjør at noen kjøper en konsoll over en annen.

Om det så var vennen deres som kjøpte et eksklusivt spill og de da måtte ha den konsollen for å spille sammen med vennen.

Hvor mange tror du hadde kjøpt en Nintendo om de sluttet med alle firstparty spillene sine? Ikke noe mer Zelda, smash, Mario, osv. Kun tredjeparts spill som fifa.

 

Xbox one hadde eksklusive titler...

De hadde Halo, Forza, gears of war, sea of thieves, osv.

Det er rart noen klarer å glemme slikt.

 

Ezio skrev (2 timer siden):

Spiller ingen rolle om PS har Spiderman og Demon Souls ved launch. Dette er nisje spill. 

De er på ingen måte nisjeprodukter... Spiderman var et av de hurtigst solgte spillene til en konsoll noensinne, og solgte over 13 millioner kopier på et halvt år.

Demons souls er en del av fromsoft sin spillserie, en serie som er svært populær.

Ezio skrev (2 timer siden):

Jaha basert på hva da? Kan du ikke legge frem salgstallene så vi kan få en bekreftelse for en gang skyld på noe av det du sier? Eller du baserer deg sikkert på en artikkel som du tilfeldigvis fant interesse av fordi det fremhevet PS posititvt?

Siste 90 dagene på google som viser overhode ikke at PS har 10 ganger mer interesse.

5bdec9ba3954a056a882d0f027283b8f.png

Vet ikke hvor du får grafene dine fra, regner med det er en enkelt bestemt dag du har søkt opp.

Playstation ligger på google trends langt over Xbox...

_20201028_170200.thumb.JPG.99d3e58fcf7664bc3bd26c310c7a7c1d.JPG

 

Ellers ligger ps5 sin trailer på YouTube med 34 millioner visninger etter 4 måneder.

Xbox sin trailer ligger på 15 millioner visninger etter 10 måneder.

 

Og så har vi artikler om hvordan ps5 solgte ut etter 15 minutter, og Xbox ble liggende i noen dager.

 

Ezio skrev (2 timer siden):

Jeg kom ikke med en påstand om at eldre spill ikke er verdt noe? Herregud. Dette skrev jeg "

Skaffet meg nettopp Gamepass i et år for 600kr. Demons Souls koster 799kr. Som er en remake, lol. 

 Jeg sammenlignet prisen hva jeg betalte for Gamepass(600kr) med en remake som PS5 slipper som koster 800kr. Etter at du antydet at PS5 spill kostet like mye som 3.5 og en halv mnd med Gamepass.

Noe som stemmer, gamepass koster langt mer enn spill som du helt tydelig godkjenner som Nextgen spill.

Lenke til kommentar
36 minutes ago, Iki said:

Jeg må holde meg til diskusjonen som foregår i dette kommentarfeltet. Om noen da kommer med påstander om noe utenfor så blir det vanskelig å forstå uten noen forklaring.

Nå begynte jeg med enkelt spørsmål ang. pris på PS5-spill, hvordan det er en påstand vet jeg ikke. Jeg presiserte også i min post #2 i denne tråden at jeg kun mente spill laget spesifikt til PS5. Går an å lese poster to ganger før man slenger ut retoriske og angripene spørsmål som ikke har noen ting med de tidligere postene mine, eventuelt be om ytterligere forklaring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Iki skrev (30 minutter siden):

Det er selvfølgelig et spill uavhengig av når det kommer ut, men om det ikke er ute enda så kan du ikke spille spillet.

Uansett hvor mye du prøver så får du ikke spilt et spill før du kan kjøpe det, selv om du har kjøpt konsollen.

Nå vet vi at halo ble utsatt til 2021, nøyaktig dato vet vi ikke.

Dvs at du i allefall må vente 2 måneder før du får et spill å spille på den.

 

"vente 2 mnd før du får et spill å spille på den". Ja hørte dere det alle Xbox folk!! Dere må vente 2 mnd før dere får spille et spill på Xbox i følge en PS fanboy. Alle andre spill er ugyldige. Herlighet skjønner ikke at jeg gidder for det er seriøst noe som ikke er skrudd sammen riktig hos deg.

 

Iki skrev (32 minutter siden):

Jeg ignorerer over hodet ikke dette.

I denne artikkelen så diskuterer jeg jo med andre som sier de skal kjøpe konsollen for å spille gamle spill.

 

Eksklusive spill er hovedsakelig det som gjør at noen kjøper en konsoll over en annen.

Om det så var vennen deres som kjøpte et eksklusivt spill og de da måtte ha den konsollen for å spille sammen med vennen.

Hvor mange tror du hadde kjøpt en Nintendo om de sluttet med alle firstparty spillene sine? Ikke noe mer Zelda, smash, Mario, osv. Kun tredjeparts spill som fifa.

 

Xbox one hadde eksklusive titler...

De hadde Halo, Forza, gears of war, sea of thieves, osv.

Det er rart noen klarer å glemme slikt.

Jo det gjør du. Du vet ikke grunnen for at folk kjøper konsoll og du vet heller ikke tallene for de neste 5-7 årene for denne generasjonen. Det blir ikke avgjort på lanseringsdagen som du henger deg opp i så mye gang etter gang. Ny hardware er det som gjør at folk hovedsakelig kjøper en nytt og bedre produkt dette gjør folk uavhengig. Det er bare å se mot PC, TV og tlf.
 

Iki skrev (38 minutter siden):

De er på ingen måte nisjeprodukter... Spiderman var et av de hurtigst solgte spillene til en konsoll noensinne, og solgte over 13 millioner kopier på et halvt år.

Demons souls er en del av fromsoft sin spillserie, en serie som er svært populær.

Jo det er det. Sammenlignet med de største titlene som ikke er ekslusive som er faktisk de spillene majoriteten faktisk spiller der ute så kan det ikke matches overhode. COD solgte over 20 millioner på PS4 de første 3 mnd. Som nok en gang er en bekreftelse at folk flest spiller nettopp disse spillene. GTA, RDR2, AC, Minecraft, Fortnite and so on er også andre ikke-ekslusive spill som overgår det meste av launch titler. "svært populær". Ja du vet vel hvor mange kopier av Demon Souls som allerede er solgt. 

 

Iki skrev (46 minutter siden):

Vet ikke hvor du får grafene dine fra, regner med det er en enkelt bestemt dag du har søkt opp.

Playstation ligger på google trends langt over Xbox...

Det står bokstavelig talt fra Google og fra de siste 90 dagene. Det er ikke så vanskelig og lese. 

4473fd38ddc57f5e731f3129a40df50e.png

Høyere snitt totalt de siste 90 dagene hos Xbox som er på denne tiden hvor man faktisk er relevant. 
Du linker jo til en graf hvor du ikke inkluderer engang hva du har søkt på. 

Jeg venter fortsatt på at du skal bevise at PS5 har 10 ganger så stor interesse enn Xbox. Men det er nok noe som vi aldri kommer til å få svar på. 15 millioner kontra 34 millioner er heller ikke 10 ganger så stor interesse så du stiller ikke noe sterkere der heller. Antall konsoller solgt på forrige gen stiller du også dårlig. 2:1 er saken. Det er ikke 10 ganger som du hevdet, men igjen så lever jo dere PS fanboy i en helt annen verden.

 

Iki skrev (1 time siden):

Og så har vi artikler om hvordan ps5 solgte ut etter 15 minutter, og Xbox ble liggende i noen dager.

Ja så hadde man disse artiklene da, det betyr jo absolutt nada. Hvor du skal basere deg på en eller enkelte providere som ble utsolgt på 15 min mens Xbox tok lengre tid. Kanskje det bare var flere Xbox'er tilgjengelig? Men det er nok ikke du har tenkt over. Du ser jo bare en artikkel som du likte og konkluderer med at det er 10 ganger så større interesse helt uten videre uten å ha noe å backe opp dette mot. Jeg har enda til gode å faktisk fått noe bevis på dette som igjen går tilbake til hva jeg allerede har sagt mange ganger. Du er et troll som bare er ute etter oppmerksomhet. Du sitter slik i alle tråder og jeg ser at du sitter slik å holder på med andre her inne også. Putter inn ord i munnen på folk når de aldri har sagt det.

Iki skrev (59 minutter siden):

Noe som stemmer, gamepass koster langt mer enn spill som du helt tydelig godkjenner som Nextgen spill.

"Gamepass koster langt mer"
Ja det er jo helt tydelig at GamePass koster langt mer enn Demon Souls i øynene til en PS5 fanboy. Helt klart.

Lenke til kommentar

Veldig irrelevant å gå et år tilbake et tid siden vi har fått det meste av informasjon de siste 90 dagene, men siden du gjorde det så ser vi også at Xbox ikke bare kommer ut på toppen de siste 90 dagene, men også de siste 12 mnd.

116e0a623d0790f168f5d54b3b9b587b.png

 

Dette viser ikke det fullstendig bilde for det er umulig, men det viser et mye klarere bilde enn hva du har klart å legge frem over interesse nivået. Å det viser det viktigste av alt, nettopp at påstanden din at om at "Tallene tyder for tiden på at Playstation har mer enn 10 ganger så stor interesse som Xbox" er ikke noe enn en oppdiktet løgn fra deg. Som igjen er bare en bekreftelse hva agendaen din er. 


Her har jeg ikke engang inkludert oppkjøpet som Microsoft gjorde som skapte enorme overskrifter og interesse rundt konsollen og gamepass som jeg vil si er temmelig relevant.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes det råeste med ps5 til nå er pakken med ps4 spill man får med PSN? Hadde jeg ikke spilt mesteparten av de fra før så hadde det vært en LANGT større grunn for kjøp av maskin enn de få launch titlene som er. 

Bra spill vil det komme over tid på begge konsoller. Launch titler får mye oppmerksomhet men leverer skjeldent. F.eks Killzone og Knack går ikke akkurat inn i historiebøkene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ezio skrev (14 timer siden):

Veldig irrelevant å gå et år tilbake et tid siden vi har fått det meste av informasjon de siste 90 dagene, men siden du gjorde det så ser vi også at Xbox ikke bare kommer ut på toppen de siste 90 dagene, men også de siste 12 mnd.

For det første så er det på ingen måte irrelevant, da vi har hørt om konsollene i lang tid.

Den første traileren til Xbox series X kom som sagt ut for 10 måneder siden.

 

For det andre, hva gjelder grafene dine så kan man ikke se hva du søker etter.

 

barezell skrev (14 timer siden):

Er det bare jeg som synes det råeste med ps5 til nå er pakken med ps4 spill man får med PSN? Hadde jeg ikke spilt mesteparten av de fra før så hadde det vært en LANGT større grunn for kjøp av maskin enn de få launch titlene som er.

Det er en god deal for de som liker de spillene, ja, og som vi har fått bekreftet blir flere av dem "oppgradert" på ps5.

Men at det er det råeste vet jeg ikke helt.

Jeg ville sagt SSD'en eller kjølingen med liquid metal er det råeste, kanskje kontrolleren.

 

Om man ser på spill så er det ikke noen av maskinene som imponerer så veldig nå med det første, må såfall være the medium på Xbox og demons souls på Playstation.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...