Gå til innhold

Note 20 Ultra med Exynos så elendig som alle skal ha det til?


Windoge

Anbefalte innlegg

Hadde virkelig lyst på denne mobilen, men leser at den har dårlig batterilevetid, presterer dårligere, og blir varm av å bare filme og ta bilder. Spille er heller ikke særlig smart.

Kan noen dele sine erfaringer rundt dette? Regner med det har kommet en del oppdateringer siden disse omtalene var skrevet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
14 minutes ago, donkeykong89 said:

Jeg vurderte en periode samsung note 20 og Galaxy s20, men på grunn av overnevnte har jeg valgt å avvente. Har du vurdert samsung s20 FE 5G med snapdragon prosessor? https://www.tek.no/produkter/19702/samsung-galaxy-s20-fe-5g-sm-g781b-128gb

 

 

Hvorfor har de valgt Snapdragon til denne?

Lenke til kommentar
Windoge skrev (5 timer siden):

Hvorfor har de valgt Snapdragon til denne?

FE står vel for "fan edition" og exynos har vel ingen fans 😛 Det er vel mange tester ute og man får bort i 20% mindre batteritid med exynos. Jeg skulle egentlig ha Note 20 utra selv, men droppet den og gikk for xiaomi med snapdragon 865 i stede. 

Lenke til kommentar
11 hours ago, minim said:

FE står vel for "fan edition" og exynos har vel ingen fans 😛 Det er vel mange tester ute og man får bort i 20% mindre batteritid med exynos. Jeg skulle egentlig ha Note 20 utra selv, men droppet den og gikk for xiaomi med snapdragon 865 i stede. 

Jeg trodde FE var i middelklassen, men etter å ha lest noen omtaler viser det seg at det ikke stemmer. Dumt jeg ikke klarer å finne versjonen med 8 GB minne. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...