Jump to content
blured

(PL) Kamptråd - Gameweek 6

Recommended Posts

Skeptisk til den venstresiden vår. James fra start vekker i hvert fall ingen optimisme, da må i alle fall Shaw være feilfri. Telles får ikke plass på benken engang, han må vel nesten ha pådratt seg en skade før kampen?

Edited by Mr. President™

Fikk ikke sett reprisen, men det så ikke ut som offside på Zaha der? Noen som så reprisen som kan bekrefte om det var?

Det går ingen kamper samtidig i PL. Så tanken er at det da fungerer helt fint med en felles kamptråd per uke.

----

1725EF76-217F-426F-8EAC-8B9ACE2D1F71.jpeg.1650a032a751586c1bcf6697c04d74ca.jpeg

Tror dette er den sterkeste benken vi har hatt på svært lenge. Ikke en eneste spiler jeg tenker ikke bør være der. 

• Like 1

blured skrev (5 minutter siden):

Det går ingen kamper samtidig i PL. Så tanken er at det da fungerer helt fint med en felles kamptråd per uke.

Fair enough :) 

Han er den eneste kantspilleren nå som Rashford spiller som midtspiss, da Mata på andre siden vil ha en tendens til å drifte innover. Vi trenger litt bredde i måten vi angriper på også, da Chelsea er svært gode sentralt.

Men han er nok den første som byttes ut, kanskje mot Pogba, slik at vi avslutter med liknende lag som mot PSG.

Mr. President™ skrev (Akkurat nå):

Må si jeg liker hvordan vi prøver å presse når vi mister ballen på Chelseas halvdel. Utvilsomt kommet langt siden sesongens første kamper.

Tenkte det samme! Vi har blitt mye mer aggressive i forsvar på topp :D

Om ikke James kommer forbi med bruk av fart så har han ikke veldig mye å bidra med.

Kunne tenkt meg Rashford på venstre og Cavani på topp, så heller latt James komme inn mot slitne ben senere i kampen hvor han kan utnytte farten for hva den er verdt.

Mr. President™ skrev (1 minutt siden):

Må si jeg liker hvordan vi prøver å presse når vi mister ballen på Chelseas halvdel. Utvilsomt kommet langt siden sesongens første kamper.

Så dette mot PSG også synes jeg. Helt klart ett bra tegn

Utkrystallisert? Hva betyr det ? 😛 
EDIT: Det er tydligvis ikke noe Fred har gjort - haha 

Edited by bshagen