Gå til innhold

Hvor er det best å forhåndsbestille spill?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som har erfaringer med komplett eller Elkjøp når det kommer til å levere spill på lanseringsdagen?

Nå tar en vanlig brev sending ca 2-3 dager. 
Ville jo vært kjedelig  om spillet feks ikke kom frem på fredag når posten ikke lengre går på lørdager. Da må butikken sende ut i god tid og det spørs vel om dem gjør?

 

Del gjerne dine erfaringer. Blir en del spill nå fremover 🙂

 


 

 


 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett sier på chat at dem som regel må vente med å sende ut på lanseringsdatoen.

Elkjøp sier at dem sender en dag før lansering, men når jeg legger det i handlekurven så er det kun et frakt alternativ mulig å velge, 5-10 dagers levering for 59kr, før kunne man jo velge prioritert postpakke 1-4 dager for 69kr, men dette alternativet finnes ikke på Elkjøp sin side lengre.

Lenke til kommentar

Har god erfaring fra tidligere fra gamezone. Fått alle spill til release, utenom 1 gang og da var det 17.mai.

 

Bor i Trondheim, sendt fra Kristiansand.

 

Komplett er helt elendig. Er vel en grunn til at de er i hardt vær for tiden. Elkjøp har vært raske før syns jeg.

Endret av BakaBerg
Lenke til kommentar

Gamezone og Elkjøp har jeg god erfaring med. Iblant før release og ihvertfall på. Komplett er søppel! Hvis det er et spill jeg viiirkelig ser frem til (les Cyberpunk) så er jeg så nerd at jeg bestiller det fra 4-5 stk. Det meste var når GTA V kom. Bestilte 7 kopier. Det er en jævli jobb, men med faktura/mastercard koster det deg ingenting annet enn litt arbeid 😛 Fikk forresten ikke GTA V før release uansett >< 

Lenke til kommentar

Mr Spaceworld LOL, da er man sikret kan man si. 
 

Spillet dukket opp fra komplett på lanseringsdagen, dem sendte dagen før lansering. Tok postpakke post i butikk. 
 

Fikk svar fra Elkjøp at det kun var tilgjengelig med  5-10 dager frakt, siden det ble sendt fra et annet hovedlager...

Siden neste generasjon spill blir rundt 799 kommer jeg til å bare bestille på cd, pleier dere å bestille med brevpost eller postpakke for å få gamezone eller platekompaniet til å levere på lanseringsdagen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...