Gå til innhold

Dette er det første bildet av Tom Holland som Nathan Drake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
9 minutes ago, Gunfreak said:

Holland er jo 7 år, hvordan kan han spille godt voksene Nathan Drake?

«Filmen vil ta for seg eventyrene til en litt yngre Nathan Drake, og skal etter sigende være inspirert av tilbakeblikkene hvor Nathan for første gang møter Sully i Uncharted 3: Drake's Deception.»

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, før Spider-Man-filmene kom, og de annonserte Holland som Drake, så trodde jeg dette ville gå helt galt. Men etter å ha sett Spider-Man, sett dette bildet, og hørt at de tar serien på alvor, så skjønner jeg hvor bra det er at de gikk for Holland. Holland har den samme kjappe replikken som Drake, han er minst like akrobatisk, og etter bilde å dømme ligner han voldsomt, og han kan spille karakteren i år etter år uten å bli for gammel. Jeg satser på at dette blir bra og spawner masse oppfølgere.

Folk virker også å glemme at Nathan Drake skulle forestille 25 år gammel i det første spillet (dog synes jeg han virker litt oppi 30-årene).

Endret av Gringorilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, Ghost pirate LeChuck said:

 Nathan Fillion burde hatt den rollen.

Mener å ha lest en artikkel et eller annet sted om at karakteren Nathan Drake var mer eller mindre basert på Nathan Fillion.

Når det er sagt så tror jeg Tom Holland kan gjøre det bra jeg. Han er passe "goofy" til å kunne ha litt humor, og jeg tror ikke han har nevneverdige problemer med å spille en overbevisende actionhelt heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (På 23.10.2020 den 18.28):

 Nathan Fillion burde hatt den rollen.

Enig, men nå gidder jeg ikke henge meg opp i det lenger.

Wheeljack skrev (På 24.10.2020 den 0.02):

Mener å ha lest en artikkel et eller annet sted om at karakteren Nathan Drake var mer eller mindre basert på Nathan Fillion.

Når det er sagt så tror jeg Tom Holland kan gjøre det bra jeg. Han er passe "goofy" til å kunne ha litt humor, og jeg tror ikke han har nevneverdige problemer med å spille en overbevisende actionhelt heller.

Stemmer at Fillion var inspirasjonen. Nærmere bestemt, Fillion's tolkning av hans karakter i Firefly, Malcolm Reynolds.

Og enig i at Holland kan bli bra. 
 

The Avatar skrev (23 timer siden):

Enig, men det er nok 10-20 år for seint med tanke på alderen på karakteren, særleg om det kan vere aktuelt med ein film-serie. 

Men kanskje vi kan få ein cameo eller framblikk som ein eldre Nate. 

Nja, Fillion overbeviste jo temmelig heftig i fanfilmen som Wheeljack linker til. I tillegg er han jo blitt i toppform i forbindelse med hans rolle i The Rookie. Greit at man ikke kunne ha skviset inn så alt for mange filmer, men Liam Neeson startet jo actionkarrieren sin i 60-årene og holder koken fortsatt, og slike franchiser bruker jo ikke å få alt for mange filmer. Jeg tenker vi max får se 3 stykker, alt etter hvor godt mottatt den første blir. Og den første hadde kanskje blitt bedre mottatt med Fillion i rollen? I alle fall for fans. Men box office blir nok større med Holland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...