Gå til innhold

Planlegger dere kjøp av tv under Black Friday?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RickyG skrev (9 timer siden):

Enda noen dager igjen til black friday, men er det noen som planlegger noe tv-kjøp? Kunne godt tenkt meg en fin 65" med godt sortnivå.

Jeg er på jakt etter det samme, etter å ha solgt min LG B7 55-tommer.

Har egentlig opplegg for projektor, men en native 4K-projektor er så dyr at jeg kan ikke forsvare det, og er derfor på jakt etter en TV i størrelse 65+ til film, PS4/5 og AppleTV4K.

Tenkte å vente til BF jeg også, men har ingen anelse hva jeg skal se etter, da jeg har vært ute av gamet en stund pga. baby å den slags, som visstnok er viktigere enn hobbyer ifølge regjeringen i huset 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (8 timer siden):

LG CX hvis du/dere har råd. Forventer under 20k på BF, hvor mye under er ikke lett å si.

Mørkt dedikert kino/kjellerstue uten vinduer, så LG CX er høyaktuelt ja. Skal bruke mellom 20-30 tusen.
Trodde jeg kunne få en ok projektor for den summen, men ikke native 4K ifølge ekspertene. Da blir det TV heller 😊

Lenke til kommentar
Teodor1979 skrev (Akkurat nå):

Mørkt dedikert kino/kjellerstue uten vinduer, så LG CX er høyaktuelt ja. Skal bruke mellom 20-30 tusen.
Trodde jeg kunne få en ok projektor for den summen, men ikke native 4K ifølge ekspertene. Da blir det TV heller 😊

Tror nok det. Er ikke veldig opplyst på projektor-fronten, men det jeg vet er vel at det er betraktelig dyrere ift kvalitet en får igjen. Og så er det vel hovedsakelig film hvor man vil ha så stor skjerm/lerret. 20-30 er et veldig bra budsjett. Da får du deg en CX 65", som er den gylne middelvei i high-end markedet. 77" er såpass mye dyrere at det ikke er et alternativ for oss dødelige. Kan pusse opp TV-stua med en ekstra bod og sofaen nærmere TV-en for mellomlegget 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.hifiklubben.no/sony-kd85xh9505-oled-tv/sonykd85xh9505/
 

denne lå til 29990,- på BF i fjor, men ser det står new 2020 på den nå, så spørs om vi ser 20-tallet i år 🤔

3 kompiser kjøpte den i fjor, og alle er storfornøyd😎

edit: rettelse, dem kjøpte selvfølgelig XG-modellen, da XH er årets modell. 

Endret av Teodor1979
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...