Gå til innhold

Tastatur til 10åring


Anbefalte innlegg

10åringen i huset ønsker seg et gaming tastatur til jul. For hans del er det viktigste at det er bakgrunnsbelyst, helst i regnbuefarger, mens for min del er det viktig at det er ordentlig kvalitet.

Jeg ser for meg at han vil ha et mekanisk, men jeg vil helst unngå at det bråker alt for mye.

Jeg vil selvsagt betale så lite som mulig og jeg betaler gjerne litt mer for at kvaliteten skal være på plass og at det føles slik.

Jeg ser for meg at jeg må opp mot kr 1500,-, men håper selvsagt å få det billigere enn det. Jeg vet ikke hva jeg skal se etter. Det er en voldsom jungel der ute og jeg har ikke anelse hva som er bra og ikke. 

Han spiller mest roblox I dag, men når han får ny PC blir det sikkert litt fortnite bl.a. Hva er å anbefale?

Pleier sånt å være på tilbud på black friday kanskje?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt kosta vel 800 kroner, tror jeg, på power. Noe Kina knockoff greier av et mekanisk tastatur med belysning i farger.

Har hatt det i noen år. Ingen problemer av noen sort. 

Greia er vel at denne teknologien er så gammel at en nesten må være idiot for å ikke klare å lage et som funker. Bare unngå tastaturer med masse fancy innstillinger som kan føkke opp funksjonen.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å vite hva som bråker og ikke. Noen tastatur blir litt (bare litt) mindre bråkete med tiden. Noen tastatur har taster som er lettere å bruke enn andre, altså tastene er lettere å trykke på, andre er hardere.

Ta en tur til elkjøp og prøv, de har faktisk en del liggende fremme der.

Det er nesten så det er best om han/hun får lov til å bli med og prøve, for det er ingen 30-dagers bytterett lenger nå som det er viruspandemi.

Lenke til kommentar
On 10/19/2020 at 7:13 PM, TheKims said:

Man trenger absolutt ikke betale 1500kr for å få et greit tastatur. Her har Tek.no testet noen billig tastaturer.

Glimrende. Var akkurat dette jeg var ute etter. Tenker det blir testvinnere der. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarte å finne den artikkelen selv.. takk 🙂

On 10/19/2020 at 9:42 PM, Taurean said:

Ta en tur til elkjøp og prøv, de har faktisk en del liggende fremme der.

 

Vi har vært innom både Elkjøp og power. Elkjøp var helt håpløs, med veldig lite både mus og tastatur utstilt. Power hadde en del utstilt, men det var store tomrom i hyllene der også, spesielt i aktuell prisklasse. Men takk for tips 🙂

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...