Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med dyr


Zoo20

Anbefalte innlegg

Gjest 49e0d...3aa

Men dere som mener at det ikke er galt i å ha sex med dyr, hvor ofte har dere sex med dyr og hvilke dyr har dere sex med? Jeg visste ikke at det var så utbredt, fy faen nå ble jeg kvalm. Håper jeg aldri ligger med en mann som har pult en hest eller katt eller hund eller hva det nå er. Det er også helt sykt at dere sammenligner det med å spise kjøtt. Kjøtt er mat og mennesker har spist kjøtt i mange, mange år. Men å knulle dyr handler kun om menn (og noen kvinners) seksuelle nytelse, og hadde dyr funnet nytelse i sex med mennesker hadde jo forskere funnet ut av det. 

Nei fy fader. Folk..... Eller menn mener jeg. 

Anonymous poster hash: 49e0d...3aa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (På 24.10.2020 den 18.43):

IKKE TYDELIGVIS IKKE I STAND TIL Å DISKUTERE!! Ta den tilbake, da kan vi legge dette på is. Dere må regne med at noen vil misforstå. Vi alle er mennesker. 😠

Nei eg tar ikkje den tilbake. Du anklaget meg for å stemple deg som troll. Kom deg ut fra offerollen, så klarer du nok å legge dette på is!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (1 minutt siden):

Akkurat det eg skreiv. 

Hvorfor tok du ikke denne diskusjonen under PM? 🤔 Du må jo skjønne at det du sa "Ikke tydeligvis ikke i stand til å diskutere" var veldig krenkende fra min side. Jeg vil veldig gjerne ha en beklagelse for det, da kan vi ta en ordentlig prat. Og oppløse denne saken, og legge den på is.

Lenke til kommentar

Dette beklager jeg kun for tråden sin del, for at enkelte av dere i denne tråden følte at jeg gikk ut av trådens tema, jeg viste ikke det at dere følte det sånn. Jeg innså det noen par dager etter på, fra min siste post.

Som jeg sa, dette er kun en beklagelse for tråden sin del, ikke enkelt personer.

@Pallehysa, ikke meningen å mase på deg på noen måter, jeg venter fremdeles en beklagelse fra deg om det du sa om at jeg ikke tydeligvis ikke er i stand til å diskutere, enten du vil det eller ikke. 😒 Folk er forskjellige, og kan reagere på forskjellige ting.

PS: Jeg ønsker ikke noe svar på denne posten. Det eneste jeg ville er å beklage for tråden sin del. 😫😫

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 2
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (42 minutter siden):

Dette beklager jeg kun for tråden sin del, for at enkelte av dere i denne tråden følte at jeg gikk ut av trådens tema, jeg viste ikke det at dere følte det sånn. Jeg innså det noen par dager etter på, fra min siste post.

Som jeg sa, dette er kun en beklagelse for tråden sin del, ikke enkelt personer.

@Pallehysa, ikke meningen å mase på deg på noen måter, jeg venter fremdeles en beklagelse fra deg om det du sa om at jeg ikke tydeligvis ikke er i stand til å diskutere, enten du vil det eller ikke. 😒 Folk er forskjellige, og kan reagere på forskjellige ting.

PS: Jeg ønsker ikke noe svar på denne posten. Det eneste jeg ville er å beklage for tråden sin del. 😫😫

Kan ikke du bare la det ligge? Han trenger ikke å beklage til deg, var til og med høflig nok med å ikke svare dine gjentakende mas. Du har tydelig sagt at du ikke klarer å følge med i diskusjonen, prøv å ikke være så hårsår og prippen og du kommer langt skal du se 🙌

Lenke til kommentar
nacario skrev (1 minutt siden):

Kan ikke du bare la det ligge? Han trenger ikke å beklage til deg, var til og med høflig nok med å ikke svare dine gjentakende mas. Du har tydelig sagt at du ikke klarer å følge med i diskusjonen, prøv å ikke være så hårsår og prippen og du kommer langt skal du se 🙌

Er du blind? Jeg sa jo at jeg ikke ville ha svar på den posten. 😕😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 49e0d...3aa skrev (På 21.10.2020 den 15.40):

Du mista meg på at dyr kan gi samtykke. Det er det mest konstruktive jeg kan komme med. Har du sex med dyr og prøver å rettferddigjøre det ovenfor deg selv? I så tilfelle håper jeg IP adressen din blir plukka opp og at du blir anmelet. Du kan få barn til å samtykke til sex, men det gjør ikke det greit. Med din logikk kan man kommunisere seg frem til et samtykke. 

Anonymous poster hash: 49e0d...3aa

Å herregud. Går det ikke an å i det minste diskutere tema da? Synes du tanken på sex med dyr er ekkelt? Fint for deg! Jeg også! Men dette er et diskusjonsforum. Prøv å diskutere sak i stedet for å komme med svada.

Lenke til kommentar
Gjest 49e0d...3aa skrev (På 22.10.2020 den 23.30):

Kanskje dine tanker om dette er inspirert av denne horrible saken som var oppe i media. Ser du hunden som er bundet fast? Tror du hunden syns dette er tilfredsstillende og godt, og tror du den er glad i eieren sin etterpå? Tror ikke du at om hunden hadde elsket sexen så hadde den frivillig vært med på det? Flere av hundene som mennene forgrep seg på, hadde permante skader og noen måtte avlives. Og dette er menn som liker å ha sex med dyr, jeg tror de vet hva de driver med. Det er jo åpenbart at for å ha sex med et dyr, så må du tvinge dyret til å være med på det. 

Anonymous poster hash: 49e0d...3aa

Er du helt ute av stand til å tenke rasjonelt når det er snakk om noe du ikke liker? Jeg har ingen problemer med å forstå at TS ikke snakker om saker som den som omtales her. Hvorfor i all verden begynner du å dra inn helt irrelevante ting?

Reagerer du så kraftig fordi du selv har undertrykte lengsler?

Lenke til kommentar
Dubious skrev (6 minutter siden):

Flere her som sammenligner sex med dyr, som sex med mindreårige (under 16)

Så, er det da greit for mindreårige å ha sex med dyr?

Først tenkte jeg: "for en idiotisk statement", men så tenkte jeg litt mer og så slo det meg... En stor del av grunnen til at det ikke er lov til å ha sex med barn under 16, er jo fordi de ikke er helt i stand til å forstå hva det er, og således kan lures til noe de egentlig ikke vil.... Så ja.... spørsmålet ditt er i så måte ganske relevant! 

Dersom barnet under 16 ikke er i stand til å forstå, ville det barnet blitt anmeldt?

Endret av Baranladion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
On 10/31/2020 at 3:00 PM, Dubious said:

Flere her som sammenligner sex med dyr, som sex med mindreårige (under 16)

Så, er det da greit for mindreårige å ha sex med dyr?

Begge deler er like ille og like ulovlig. Ditt utsagn er bygget på en logisk tankefeil. Selvfølgelig er det ikke greit for mindreårige å ha sex med dyr.

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...