Runar Skrevet 30. juli 2025 Skrevet 30. juli 2025 skøtterud skrev (19 timer siden): Bruker magnetisk bakplate på begge og det virker å sitte trygt. Hvor kjøpte du bakplatene fra? Jeg har et lignende oppsett, mangler bare å få hengt UCG på veggen i skapet.
skøtterud Skrevet 1. august 2025 Skrevet 1. august 2025 Runar skrev (På 30.7.2025 den 14.50): Hvor kjøpte du bakplatene fra? Jeg har et lignende oppsett, mangler bare å få hengt UCG på veggen i skapet. Jeg kjøpte den hos Proshop, men den selges flere steder mener jeg. Til switchen så fulgte det med magnetisk feste. https://www.proshop.no/Tilbehoer/Ubiquiti-Floating-Mount-17cm/3343618
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 15. desember 2025 Skrevet 15. desember 2025 Fikk SMS fra Viken Fiber nå, hjemmesentralen skal visst byttes igjen? Jeg har Zyxel VMG som jeg fikk tidligere i år men bruker den ikke (SFP+ modulen sitter i min UDM-Pro). De påstår den må byttes pga. høyere sikkerhetskrav fra Nkom samt teknologiske fremskritt. Er det noen som vet hva som ligger i dette? Skal vi over på 10G teknologi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå