Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 5


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåkefyrste skrev (3 minutter siden):

Hvor er Greenwood, han er vel ikke skadet?

Dette ble postet på manutd.com i dag:

“We [me and Marcus] have worked on some extra finishing and I’ve worked all week on my shooting so I’m sure we’ll be able to get the job done,” he told club media. “We both know our capabilities and we both know how to play with each other so it should be good."

Så sikkert blitt skadet på siste økta.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
4 minutes ago, DårligNavn said:

Partey inn, kanskje vi kan få litt gnist i laget de siste minuttene. Fryktelig tamt av Arsenal som ligger under med kun et mål mot City som ikke akkurat har storspilt i dag. 

3 spisser og Partey, men laget er jo nesten ribbet for kreativitet. Og vi har ikke akkurat for mye av det ellers.

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (15 minutter siden):

Laget vårt skriker etter nye positive impulser. Bruk nå noen av de som er kjøpt inn. Høyrekant, VB eller bruk VDB når Pogba benkes.

Kjenner jeg blir både irritert og oppgitt når jeg ser hvem som blir valgt til dagens kamp. 

Edit: Skal ikke dømme de før kampen er spilt, merker jeg er litt i overkant negativ. La de få spille kampen før jeg gir hele laget stryk 😛

(Siterer deg her i kamptråden)

Skremmende lag ja, men på en måte liker jeg også at han gjør mange endringer etter to elendige kamper i ligaen. Pogba og Matic fortjener ikke å starte etter det de har vist, så Fred og McSauce fortjener sjansen.

Lurer på om grunnen til at James i stedet for VDB spiller er Greenwoods skade (?). Alternativet er jo Ighalo på topp, med Rashford på kanten. Enten det eller legge om formasjon helt, med én spiss... så jeg skjønner laguttaket, men det er stykke unna vårt beste mannskap.

Får håpe det er en revansjelysten gjeng!

EDIT: Forsvaret og beina på midtbanen er jo forsåvidt det viktigste å fikse. Vi har scoret ålreit med mål hittil denne sesongen, mens det har til tider sett krise ut bakover.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...