Gå til innhold

Counter-Strike:Global Offensive - Noen å spille med?


Anbefalte innlegg

Hei!

Dersom det eksisterer noen på forumet her som er lei av å solo queue og kunne tenke seg å ha noen å spille med fra tid til annen, tar jeg i mot din venneforespørsel på Steam med åpne armer!

Jeg er en kar på 33 år og den generelle oppførselen man møter på i spillet er litt for barnehageaktig for min del, så det hadde vært ålreit å kunne spille med noen fra tid til annen som kan oppføre seg som folk. Alder spiller ingen rolle for meg, så lenge du har generell folskeskikk. 🙂 

Spiller for det meste på kveldstid og i helger.

Hvilket nivå du er på spiller ingen rolle for meg. Jeg er selv ingen verdensmester. Spilte CS 1.6 i noen år for 10+ år siden og tok opp igjen CS-spillingen tidligere i år. I Matchmaking er jeg MGE og Faceit lvl 6.

Så hvis du er i samme situasjon som meg er det bare å legge meg til på Steam, så queuer vi opp sammen!

https://steamcommunity.com/id/bigboystian/

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

hei  .  vi  i Norske gamere  mangle 1 person til vårt lag  .   kanskjje ng kan være noe for deg . aldre  i laget er  20.23 32.   vi spille for gøy . norske gamere vil spille 5 divisjon i telialigaen -

 

 

litt om oss

 

Opphavet til Norske Gamere startet tilbake i 2015. I 2019 bestemte vi oss sammen med våre sammerbeidspartnere for å gå fra et E-Sportlag innen Squad til og bli et større E-sportsamfunn som brer seg over flere spilltitler. Vi har lokaler og kontorer i Hønefoss der vi opprinnelig startet.

Til dags dato har vi et medlemstall på ca. 600 aktive spillere fra hele Norge. Vi har også konkurrerende lag i blant annet spillene CS:GO, PUBG, Squad, Arma, Diablo, LoL og Rocket league.

For oss er gaming en lidenskap der vi ønsker å tilby medlemmer samhold og trygghet i at det finnes mange der ute med interesse for samme hobby.

Vi har og flere meetups i året der vi møtes og spiller paintball, kjører gokart og blir bedre kjent med hverandre. For oss er det viktigste med dette laget samholdet vi har og som vi jobber med å bygge videre.

I [NG] er alle norske gamere velkommen. Både casual spillere og profesjonelle. Hos oss er det fullt lov å nytte seg av våre goder, så lenge man klarer å forholde seg til våre få, men nødvendige, retningslinjer..

 

 bare tar kontakt for mere info  humhead#6273 på discord

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...