Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Veggene rister når ytterdøren går igjen - leilighet.


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en leilighet i 1 etasje som ble ferdigstilt i slutten av 2019 - flyttet inn for ikke så lenge siden. Problemet mitt er at ytterdøren til bygget deler vegg med min leilighet og det fører til at hver gang døra går igjen (automatisk dør) så smeller det. Fra ytterdør-veggen er det et soverom og så kommer stua. Det rister så klart mest inne på det soverommet og noenlunde i stueveggen. Dette har ført til at jeg ikke tørr å henge opp noe i frykt for at det skal deise i bakken, ei heller benytte det rommet som soverom da søvnen blir kun uavbrutt.

Utbygger sier dette er heeeeeelt normalt, men det skal vel da ikke smelle og riste så mye når ytterdøra går igjen slik at det smeller inne hos meg? 

Trenger råd på hvor eller hvem jeg kan ta dette videre med da utbygger ikke er så samarbeidsvillig. :( 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Prøv å justere trykket på dørpumpen/armen som sitter festet øverst på selve døren og på innsiden av dørkarmen et sted. Der kan man styre både hastighet og trykket det siste stykket før døren går i lås. Ikke sikkert du har en utbygger som er helt 5-5, for dette er IKKE normalt ! Sånn er det bare, og nå kan forstå-seg-påere få si hva de vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...